Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Melkkefir, waterkefir, viili yoghurt, kombucha en jun scoby's, prachtige priobiotica o.b.v. goede melkzuurbacteriën en gisten. Overheerlijk en ook supergezond! Wilt u levenslang goedkoop en eenvoudig uw eigen probiotica bereiden op ambachtelijke wijze? Bij Kefirshop.nl vind u alles wat u nodig hebt.
5.396 klantbeoordelingen
Filter 5290 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3250 met beschrijving

• Margschot
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Levering was vlot. Goede informatie. Prima product.

• Kim Meulemeester
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Snelle levering en supervriendelijke communicatie. Er liep iets mis bij de verzenddienst en dat werd direct rechtgezet.

• Joost Feskens
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Vlot en goed geleverd duidelijke uitleg op website.

• Mirjam Nijenboer
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Geweldige kefirkorrels. De kefir smaakt fantastisch. De levering was snel.

• L.B. van Rees
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Snel geleverd en de kefirkorrels werkten inderdaad gelijk perfect!

• Nanniek

Prima kefir.

• Kiki Posthuma
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Een vlotte afhandeling van mijn bestelling, melkkefir. Helaas ging het bij Post.Nl mis en kwam het pakje kapot aan. Na mailcontact (met foto's) kreeg ik snel een nieuwe zending kefir. Mooie service.

• Petra
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Werd snel geleverd. Heel fijn dat ze in de bevestiging mail aangeven om je adres nog even te controleren. De melk kefir korrels groeien goed.

• Gerda
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Veel informatie op de website, goede producten en snelle levering.

• patricia vanstippen
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Goede service! Top producten om te fermenteren. Aanrader.

• Anke
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Goed product met vooral de uitgebreide beschrijving hoe te gebruiken en bewaren. In 1 week tijd is de hoeveelheid 10x zo veel geworden👍😄

• Lizzy Plat-Coelers
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Keurig verzorgt en de kefir is voortreffelijk! Deze was echt heel snel herstelt en doet het nu als de brandweer! De smaak is ook helemaal goed, zoals de echte kefir moet smaken (alles wat je kant en klaar kunt kopen in de winkel of bij de boer: sorry, slap aftreksel van de echte thuis gemaakte kefir met korrels).

• Jan
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Goede uitleg, vlotte levering. Pakket goed verpakt,

• K. Kapitein

Snelle servive

• Masja
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Snelle levering en keurig verpakt. Ik heb kefir korrels, 2 potten, plastic lepel, doekjes en een meter gekocht. Ben ontzettend tevreden :)

• Anna Dokter
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Snelle en keurige levering ..

• mw. Kaan
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Prima kwaliteit met een heerlijk eindproduct: kefir op melkbasis.

• Leen
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Al snel na bestelling prima kwaliteit kefir ontvangen met duidelijke aanwijzingen hoe waterkefir te maken. Het smaakt heerlijk en is leuk en makkelijk om te maken!

• Ingrid Louise Lokker
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Ik ben tevreden over de kefir, echter na 1 aankoop kan ik geen juiste beoordeling geven. Jammer dat de verzending naar Zweden zo duur is, het hoeft geen pakketpost te zijn, scheelt veel geld en is klantvriendelijker. Ben blij met de kefir, is al in gebruik

Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Hallo Ingrid, Dank voor je review! En we zouden inderdaad zeer graag weer probiotica naar het buitenland willen verzenden via envelop. Dat hebben we ook zo'n 10 jaar naar alle tevredenheid gedaan. Maar dat is sinds een paar jaar verboden!!
    Reden is dat er op die manier heel veel drugs clandestien verstuurd werden. Als je het toch doet is de kans groot dat de envelop er uit gepikt en vernietigd wordt, vanuit de gedachte: Better safe than sorry! We zijn dus met handen en voeten gebonden aan regelgeving.
    Je kunt dit ook op onze website terugvinden. Ik kan het helaas niet mooier maken.
    Veel plezier met je kefir :)

• R.W. Rispens
    Geverifieerde klant van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!

Bij kefirshop zit je altijd goed.