Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Kerstverlichting webwinkel en kerst showroom dat is KerstXL.nl.

Kerst XL is er op gericht onze klanten te voorzien van kerstverlichting gemaakt volgens de hoogste kwaliteit lampen, een uitstekende service en lage prijzen voor onze lampen.

Alleen maar kwaliteit LED kerstverlichting verkopen klinkt eenvoudiger dan het in de praktijk is. Om de kwaliteit van onze kerstverlichting te kunnen blijven garanderen specificeren wij zelf, waar onze kerstverlichting aan dient te voldoen. Wij importeren daarom alle kerstverlichting rechtstreeks vanuit de fabriek waar onze medewerkers de kerstverlichting onderwerpt aan een uitgebreide test. Onze LED kerstverlichting wordt getest op kleurechtheid, de dikte van het koperdraad en de waterdichtheid (bij de waterdichte kerstverlichting).

Onze kwaliteit in een notendop
Hoge kwaliteit koper(stroom)draad
Kwaliteit rubber
Stootvast
Energiezuinig door LED
Garantie op kerstverlichting
Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van ons assortiment, om u als toekomstige tevreden klant van KerstXL te overtuigen geven wij u maar liefst 5 jaar garantie op alle koppelbare kerstverlichting. Zo bent u verzekerd van kwalitatief goede kerstverlichting tegen de meest gunstige prijs.

Prijs
Ondanks de goede kwaliteit van onze kerst verlichting zijn onze prijzen erg concurrerend. Dit kunnen we doen, omdat we voor al onze bedrijfsprocessen de meest efficiënte en voordelige oplossingen gebruiken. Omdat de levering van kerstverlichting aan zowel de particulier als de zakelijke klant onze core-business is zijn wij op prijs kwaliteit niveau een absolute topspeler in heel Europa.

Tref je ergens anders LED kerstverlichting aan met dezelfde specificaties, dan betalen wij u € 1,- minder dan bij de concurrent. Mail uw product inclusief link met specificaties naar KerstXL.nl

Mocht u vragen hebben over de kwaliteit, onze service of andere vragen m.b.t. kerstverlichting. Bel dan nu met het team van KerstXL.nl 085-0020715 of mail info@kerstxl.nl.

U kunt alle kerstverlichting ook bij ons afhalen in Purmerend.
8,4

• de roost
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

stoppen met het verkopen van rommel! kerstverlichting gekocht maar heeft zelfs kerst niet gehaald!

• Mevr wielders
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Geen reactie vanaf 9 nov geen bestelling gehad ,wel afterpay ontvangen ,en nu zit ik met een openstaande afterpay nota

• Hoe beoordeel je Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop?

• Ronald
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

ik zocht kerstverlichting voor in mijn tuin en ben geadviseerd om ijspegels te kiezen.
    De kerstverlichting brand al twee maanden met veel genoegen.

Keurig geholpen door jeffrey!

• Stees
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Enorm veel kerstverlichting in de kerstshowroom in Purmerend.

• Kalbie
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

ik ben langsgegaan omdat ik enorm veel kerstverlichting voor een evenement zocht.
    kerstxl heeft mij enorm goed geadviseerd en ik kon alle kerstverlichting direct meenemen

• Gert-Jan
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Zeer goede kwaliteit producten en erg goede prijzen, zeker een aanrader!

• Damian
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

ze leveren goeie kwaliteit spullen. En de service was echt super

• Smits
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Leuke kerstverlichting opgehaald bij deze kerstleverancier.
    Erg blij met de lampjes.

• Patrice
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Prima contact met email en bestelling keurig rap afgeleverd en ik had nog korting ook!

Antwoord van Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Bedankt voor uw order op KerstXL.nl.
    Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kerstverlichting.

• frans
    Review voor Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Leuke kerstverlichting voor in onze tuin gekocht via kerstxl.

Antwoord van Kerstxl.nl de nummer 1 kerst webshop

Bedankt voor uw order op KerstXL.nl.
    Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kerstverlichting.