KiBa Fashion
Elke week een nieuwe, betaalbare collectie! Ook online te bestellen via onze app die te downloaden is in de Appstore en PlayStore! Volop shopplezier!
1.261 klantbeoordelingen
Filter 1261 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 672 met beschrijving

• hubertine Voets
    Geverifieerde klant van KiBa Fashion

Alles goed gegaan, snel geleverd. Ging makkelijk via site

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Hubertine, Fijn om te lezen dat alles goed, snel en gemakkelijk verlopen is. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Liefs Nikki van team KIBA Fashion

• Debbie van Haestregt
    Geverifieerde klant van KiBa Fashion

Snelle levering, mooie kleding, mooie aanbiedingen

• Hoe beoordeel je KiBa Fashion?

• Racella Van Kuijk

Snelle levering. Leuke artikelen

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Racella, bedankt voor je leuke review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de snelle levering en leuke artikelen. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Liefs Nikki van team KIBA Fashion

• Aniek Meewis

Mooie prijzen! Alles gehouden! Snelle levering

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Aniek, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijzen en levering. En dat alles naar wens was. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Liefs Nikki van team KIBA Fashion

• Resy
    Geverifieerde klant van KiBa Fashion

Prachtig bedrijf, mooie collectie, scherpe prijzen en een goede service.

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Resy, bedankt voor je lieve review! Super leuk om te lezen dat je zo positief bent over de KIBA. Liefs Nikki van team KIBA Fashion

• Melanie meester

Snelle levering!

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Melanie, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat de levering snel was. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Liefs Nikki van team KIBA

• Carlijn Raijmakers
    Geverifieerde klant van KiBa Fashion

Snelle levering, juiste producten en echt weer een leuk setje!

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Carlijn, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat tevreden bent over de snelle levering en dat er weer een leuk setje tussen zat. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Liefs Nikki van team KIBA Fashion

• Nathalie

Goeie klantenservice

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Nathalie, fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met de klantenservice. Liefs Nikki van team KIBA Fashion

• Irene van Strijdhoven
    Geverifieerde klant van KiBa Fashion

Ik kreeg een bon omdat ik een blousje had gekocht waar al snel gaatjes in zaten. Dit vond ik heel netjes. Hiervan heb ik een ander blousje gekocht. Deze was helaas ook niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Maar kiba heeft dit heel netjes opgelost!

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Irene, ik heb je inmiddels gesproken op de mail en we gaan zorgen dat je helemaal tevreden bent ;) ^Bas - KIBA

• Ellen Simon
    Geverifieerde klant van KiBa Fashion

Snelle levering en super mooie rok

Antwoord van KiBa Fashion

Hi Ellen, bedankt voor je lieve review! Fijn om te horen dat de levering snel is en dat je blij bent met je aankoop. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Liefs Lynn van team KIBA