Kidzkadooz
Kidzkadooz verkoopt handgemaakte babyartikelen voor je babyuitzet zoals vlaggetjes met naam, boxkleden en speelkleden, wiegdekens en babynestjes. Ook leuk om als kraamcadeau te geven. We maken de producten inmiddels al 11 jaar met de grootste zorg in ons atelier in Rumpt. Je kunt een zeer goede kwaliteit van Kidzkadooz verwachten. Op maat gemaakt is de specialiteit en er is altijd overleg mogelijk.
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• Gulcan Bektas

super tevreden!!

• Pat
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

zoals beloofd werd het box kleed binnen 5 dagen geleverd. Super ! Ziet er mooi uit !

• Hoe beoordeel je Kidzkadooz?

• Joan Steeman
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

Goede prijs kwaliteit verhouding, via statusupdates in de mail goed op de hoogte van voortgang bestelproces

• Claudia
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

Top service! We bestelden een speelkleed en dit werd binnen 4 werkdagen verstuurd. Prachtige kwaliteit en mooie kleuren zoals op de website.

• Annemiek Verbeek
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

Makkelijk te bestellen en de bestelling was snel bezorgd en zag er super netjes uit en was feestelijk verpakt!

• Joyce
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

Mooie naam vlag besteld voor onze dochter
    Twee jaar geleden voor onze eerste bij haar geboorte en die gebruiken we elk jaar met haar verjaardag. Mooi product, snelle levering vandaar de tweede vlag ook hier.

• Josca Van Houwelingen-Snippe
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

Zeer snelle levering en prachtig product!

• Lieke

Veel keuze, mooie producten,
    Bestelling was heel snel bezorgd!

• Wendy Smolders

Goede service!

• Nienke Prein
    Geverifieerde klant van Kidzkadooz

Fijn en persoonlijk contact gehad over een aanpassing nadat ik al had besteld. Top service!