KinderKamerDecoratie.nl

KinderKamerDecoratie.nl

JERMA is sinds 1991 gespecialiseerd in het ontwerpen en in eigen beheer vervaardigen van raamdecoraties welke hun weg vinden naar o.a. scholen, speelzalen, ziekenhuizen, instellingen en zeker niet op de laatste plaats de baby- kinderkamer bij u thuis.
Creëer imponerende grote muurdecoraties of verbeter heel eenvoudig de kamerinrichting met onze zelfklevende, makkelijk aan te brengen wanddecoraties.
Bij ons vindt u een uitgebreide serie van oogverblindende zelfklevende stickers voor wilde dieren, waterwereld, vogels, boerderijdieren, dinosaurussen en planten,
die gecombineerd voor een grote muurdecoratie of individueel voor een aantrekkelijk detail in de kinder- of speelkamer kunnen worden aangebracht.
Alle zelfklevende stickers kunnen op elk droog oppervlak worden aangebracht.
Wij bieden u een uitgebreide collectie van van dieren en planten met verschillende thema's:
Wilde jungles, boerderijdieren en -planten en zeeleven uit de onderwaterwereld.
Iedere grote, heldere muurdecoratiesticker kan individueel worden gebruikt of worden gecombineerd om een verbluffende muurdecoratie te creëren voor de kinderkamer,
de babykamer of voor bijvoorbeeld een kindermuurdecoratie in een speelhuisje of tuinschuur!
Uw kinderen zullen verrukt zijn van de in het oog lopende stickers waarmee u binnen een paar minuten de kinderslaapkamer of de kinderkamer kunt omtoveren!
Kijk maar eens rond in de groep JERMA decoraties en u ziet een collectie zelfklevende raam- meubeldecoraties welke wij in eigenbeheer ontwerpen en vervaardigen. De decoraties zijn aan twee kanten gekleurd dus perfect voor op een raam de decoraties zijn eenvoudig aan te brengen en schoon te houden met elk schoonmaakmiddel.
Met een muur/meubeldecoratie, kan elke kamer in huis
Sfeervol worden aangekleed het assortiment bestaat uit ondermeer eenvoudig aan te brengen zelfklevende decoratievellen, bedrukt met verschillende illustraties van bekende ontwerpers.
De ontwerpers hebben hun schitterende ontwerpen vertaald naar een compleet assortiment voor op om en aan ondermeer de kinder- en babykamers fraai te decoreren
Het assortiment is tevens ideaal voor het decoreren van slaap- en badkamers, keukens, schoollokalen, Kindercentra, wachtkamers, ontvangstruimten kort gezegd elke plek waar kinderen komen fleurt er van op.

Met JERMA decoraties creëer je een nieuwe stijl voor je persoonlijke leefomgeving.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016