Kinderfietsenwinkel.com

Vind de leukste, mooiste en veiligste kinderfietsen voor iedere leeftijd op Kinderfietsenwinkel.com. Of je nu op zoekt bent naar een jongensfiets, meisjesfiets, driewieler of fietshelm, bij Kinderfietsenwinkel.com zit je goed. Alle fietsen voldoen aan strenge EU-veiligheidsnormen en worden met een duidelijke handleiding geleverd. Zonder al te veel gedoe!

Betaal je bestelling veilig met iDeal, Paypal of Bitcoin en bestel je voor 20.00 uur, dan is de kans groot dat je product al binnen twee tot drie werkdagen binnen is.

Lidmaatschap per 12-10-2020 stopgezet

8,4

• Pieter Storms

snelle levering
    degelijke prijzen

Hoi Pieter,

Bedankt voor je positieve recensie! Heel veel plezier met de kinderfiets en een prettig weekend.

• Bjorn Schepers
    Geverifieerde klant van Kinderfietsenwinkel.com

Kwam te laat binnen. Fiets is in orde.

Beste Bjorn,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden met ons bent, maar goed om te horen dat de fiets zelf wel in orde is. Zoals ik u al uitlegde in de email die ik u stuurde, bezorgen wij vrijwel altijd binnen 1 tot 2 werkdagen. Dat is ook bij uw bestelling gebeurd. U bestelde op donderdag en kreeg de fiets op maandag. De twee werkdagen waren vrijdag en maandag. In sommige gevallen hebben we geluk en bezorgt DHL ook op zaterdagochtend, maar dat is in uw geval helaas niet het geval geweest. Zondag wordt er helaas (nog) niet geleverd.

Dat is zonde, zeker aangezien uw zoontje op zondag jarig was. Toch hebben wij ons wel aan onze beloften gehouden (binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd) en had u hier ook rekening mee kunnen houden. Het is jammer dat u in uw recensie stelt dat de fiets te laat is bezorgd en daar ook een negatieve beoordeling aan verbindt, want dat is namelijk niet het geval..

Toch hopen we u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen als klant van onze webwinkel.

• Kees Liket
    Geverifieerde klant van Kinderfietsenwinkel.com

Hoewel ik de fiets nog niet heb gemonteerd en gecontroleerd, kan ik al wel zeggen dat het hele bestelproces snel en goed is verlopen. Ook op een vraag van mij (per mail verzonden en later nog een telefonisch), werd snel en professioneel gereageerd.
    Een groot pluspunt was de mogelijkheid om achteraf te betalen. Je weet immers maar nooit bij een (voor mij) onbekende internetwinkel.

Hoi Kees,

Heel erg bedankt voor je positieve review. Het is als beginnende webwinkel inderdaad soms lastig om het vertrouwen te winnen van bezoekers. We zijn blij dat je het hele bestelproces als positief hebt ervaren en hopen dat je veel plezier zult hebben van de Volare meisjesfiets!

Groet,
    Dennis

• Irene
    Review voor Kinderfietsenwinkel.com

Bestelling snel geleverd

• Dirk van Zuilen
    Review voor Kinderfietsenwinkel.com

Toch wat huiverig om een fiets online te bestellen (het is toch voor je kind) het uiteindelijk toch maar gedaan, ook vanwege een goede kortingscode van Kinderfietsenwinkel.com. Ik heb de Yipeeh Power 10 inch fiets gekocht vorige week woensdag gekocht en vrijdag was hij tot mijn verrassing al in huis. Makkelijk te monteren en binnen een uur zat onze zoon al op zijn nieuwe fiets: helemaal trots en happy. De klantenservice hield ons goed op de hoogte met een volgcode, helemaal top!

Hallo Dirk,

Dat is heel erg fijn om te horen! We hopen dat je blij bent met de fiets en er lang plezier van zult hebben.