Kindertoys
Bent u op zoek naar een kinder Accu Auto met afstandsbediening, kindermotor,loopauto,Skelters,loopfietsen ,Kinderfietsen , Autostoeltjes, ? Kindertoys heeft het allemaal ! Kindertoys is de specialist op het gebied rijdend speelgoed en elektrisch aangedreven speelgoed. Wij leveren door heel Nederland en Duitsland. Daarnaast hebben wij de juiste kennis en ervaring om onze klanten uitstekend van dienst te zijn.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 30-04-2019 ingetrokken

8,8

• Ingrid
    Review voor Kindertoys

Iets gekocht was kapot. Eerst lang over gedaan tot ze verzendkosten terug betaalden en daarna krijg ik een andere product opgestuurd ! Wellicht een robot maar andere kleur. Weken op een reactie wachten, nog steeds geen reactie.

• Annika
    Review voor Kindertoys

Op 2 mei voor 16.45 iets besteld en het zou de volgende dag geleverd worden. Op 3 mei niks ontvangen. Het zou vandaag geleverd worden via DHL. Op de een of andere manier is er een vertraging ontstaan van 1 á 2 dagen. Waarom wordt niet vermeld. Ik zou persoonlijk hier nooit meer iets bestellen

• Janneke

Zeer tevreden!
    Snel contact. Goed meegedacht vanuit kindertoys.

• Alex
    Review voor Kindertoys

Snelle levering, goed meegedacht met zoeken naar oplossing voor een defect onderdeeltje. Top!

• Rob Baars

Prima service en advies

• lisanne jonker

prima verzorgd vlotte levering

• Tjitske Blikkendaal

Prima geregeld!

• Carianne van Kampen
    Review voor Kindertoys

Veel te lange levertijd. Bood wel zelf 10% korting aan, wat wel weer heel netjes was.
    Skelters waren een bouwpakket met een Tsjechische handleiding. Toen ze eenmaal in elkaar zaten, viel de kwaliteit mee! Kids vinden ze leuk.

• Marlous Jaspers
    Review voor Kindertoys

Super service. Na een vraag binnen 2 minuten al een reactie en woe besteld en donderdag al in huis!goed te betalen producten!

• Joey Van der Burg

Super snelle levering!

• Eric Wie

snel

• Ben Boerakker

uitstekend

• Melanie Maas
    Review voor Kindertoys

Product besteld en de volgende al thuis..goede kwaliteit..zeer tevreden

• marchello bergsma

Heel tevreden snelle levering
    Zal er snel weer iets bestellen...

• nathalie
    Review voor Kindertoys

twee bestelling gedaan en zeer tevreden goede service en hartstikke leuk spul bestel gauw wat weer

• M Kerver
    Review voor Kindertoys

Zeer tevreden, uitstekende service en duidelijk geholpen