Kingspanshop
Is Kingspanshop veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,1

• Maarten
    Review voor Kingspanshop

Schroeven van 130mm besteld, waren helaas niet geleverd, maar met een paar e-mails is dit uitstekend opgelost uiteindelijk en heb ik het aanschafbedrag meteen terug gestort gekregen!

• E Haas

Doen wat ze beloven

• Hoe beoordeel je Kingspanshop?

• Richard van Hardeveld
    Geverifieerde klant van Kingspanshop

Ik heb nu voor de derde keer besteld. Opnieuw alles naar wens verlopen.

• Aike
    Review voor Kingspanshop

Een deel van mijn bestelling (reeds betaald) is niet geleverd. Er wordt niet gereageerd op mijn mail. Dit is erg vervelend, klus kan hierdoor niet verder.

• Anton
    Review voor Kingspanshop

Levering binnen 3 dagen. Goede en prettige communicatie.

• C.H. van der Voort
    Review voor Kingspanshop

Ik heb 4 dozen schroeven besteld van 130mm lang. Toen de levering wat lang duurde heb ik gebeld. Hij zou direct een doos opsturen. Toen heb ik een doos van 110mm ontvangen. Daar had ik niets aan. Na tel. contact bleek dat de schroeven 130mm niet op voorraad waren. Die komen later. (had ik eigenlijk niet zo veel meer aan, ik had deze schroeven direct nodig. Na een paar weken werden nog 3 dozen van 130mm toegezonden. Nog even gebeld wanneer de schroeven van 110mm konden worden omgeruild. JA, daar kom ik op terug. 4 weken later weer gebeld: "je had toch al 4 dozen van 130mm ontvangen " "ik zoek het uit en kom er op terug. Niets meer gehoord. Normaal schrijf ik nooit reviews maar dit vind ik echt jammer.

• Dimitri Koppers

Gewoon goed

• Harriot van Vorst

Gewoon goed.

• Jan willem Van den hoek
    Geverifieerde klant van Kingspanshop

Men heeft moeite gedaan om bestelling op onze gewenste (snelle) termijn te leveren. Waren goed bereikbaar en hielden zich aan afspraken

• BP
    Geverifieerde klant van Kingspanshop

zeer snelle levering, sympathiek telefonisch contact