Isolatie Koning Shop

Isolatie Koning Shop

Bekijk alle reviews en keurmerken van Isolatie Koning Shop en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,1

• Marielle
    Review voor Isolatie Koning Shop

Praktische goede website en bestelling precies ontvangen zoals verwacht

• Alice

Goede site.
    Duidelijke communicatie.
    Is een aanrader.

• Hoe beoordeel je Isolatie Koning Shop?

• A.H. Ullings
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

Steeds een prompte response op vragen en grote inzet om de gevraagde en bestelde isolatieplaten toch geleverd te krijgen

• C.D. Grijns
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

bestelde product bleek opeens niet leverbaar. Later goed alternatief gekregen, maar was wel stuk duurder.

• Johan

goede spullen

• Maarten
    Review voor Isolatie Koning Shop

Schroeven van 130mm besteld, waren helaas niet geleverd, maar met een paar e-mails is dit uitstekend opgelost uiteindelijk en heb ik het aanschafbedrag meteen terug gestort gekregen!

• E Haas

Doen wat ze beloven

• Richard van Hardeveld
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

Ik heb nu voor de derde keer besteld. Opnieuw alles naar wens verlopen.

• Aike
    Review voor Isolatie Koning Shop

Een deel van mijn bestelling (reeds betaald) is niet geleverd.
    Er wordt niet gereageerd op mijn mail. Dit is erg vervelend, klus kan hierdoor niet verder.

• Anton
    Review voor Isolatie Koning Shop

Levering binnen 3 dagen. Goede en prettige communicatie.

• C.H. van der Voort
    Review voor Isolatie Koning Shop

Ik heb 4 dozen schroeven besteld van 130mm lang. Toen de levering wat lang duurde heb ik gebeld. Hij zou direct een doos opsturen. Toen heb ik een doos van 110mm ontvangen. Daar had ik niets aan. Na tel. contact bleek dat de schroeven 130mm niet op voorraad waren. Die komen later. (had ik eigenlijk niet zo veel meer aan, ik had deze schroeven direct nodig. Na een paar weken werden nog 3 dozen van 130mm toegezonden. Nog even gebeld wanneer de schroeven van 110mm konden worden omgeruild. JA, daar kom ik op terug. 4 weken later weer gebeld: "je had toch al 4 dozen van 130mm ontvangen " "ik zoek het uit en kom er op terug. Niets meer gehoord. Normaal schrijf ik nooit reviews maar dit vind ik echt jammer.

• Dimitri Koppers

Gewoon goed

• Harriot van Vorst

Gewoon goed.

• Jan willem Van den hoek
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

Men heeft moeite gedaan om bestelling op onze gewenste (snelle) termijn te leveren. Waren goed bereikbaar en hielden zich aan afspraken

• BP
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

zeer snelle levering, sympathiek telefonisch contact

• Edwin Langstraat
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

Snelheid van handelen, heldere communicatie. Prima!

• Drewel
    Review voor Isolatie Koning Shop

Prettige communicatie. Materialen keurig bezorgd volgens afspraak. Ik kan dit iedereen aanbevelen. Zeer schappelijke verzendkosten.

• Aart Doornekamp
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

Iets meer informatie over de verwachte levertijden zou wenselijk zijn.

• Ronald van den Berg
    Geverifieerde klant van Isolatie Koning Shop

Producten werden snel en naar wens geleverd. Op mijn vraag in welk tijdvak de bestelling werd geleverd, werd snel antwoord gegeven

• Simon
    Review voor Isolatie Koning Shop

De informatie op de site is prima. Het betalingsproces werkt eenvoudig en het mailcontact met Walter verliep vlot. De materialen werden keurig voor de deur afgeleverd. Het prijsverschil in, in vergelijking met andere leveranciers van Kingspan artikelen, betrof voor mijn bestelling honderden euro's.

Het belangrijkste verbeterpunt betreft wat mij betreft de communicatie rondom de levering van de bestelling.
    De levertijd van isolatiemateriaal verschilt afhankelijk van de manier van levering. Optie 1: Directe levering vanuit Kingspan (de producent) kost 75.- en zou binnen 4-5 dagen worden afgeleverd. Optie 2: Indirecte levering via de Kingspanshop kost slechts 29,50 maar de levertijd wordt niet vooraf gecommuniceerd.

Ik heb gekozen voor optie 2 omdat dit aanzienlijk scheelt in de verzendkosten. Voor deze besparing krijg je vervolgens alleen een 'payment accepted' bericht bij betaling, maar verder geen: bevestiging van inbehandelingname van de order, geen track & trace code en geen datum van uitlevering. De chauffeur stuurt ook vooraf geen bericht, maar staat gewoon plotseling voor de deur en verwacht dat er op dat moment iemand thuis is om de bestelling in ontvangst te nemen. De levertijd van de artikelen betrof 14 dagen.