Kiro Cosmetics

Kiro Cosmetics

Wij zijn een jonge onderneming en importeur van Pure Green voor de Benelux. Bij ons vindt je uitsluitend natuurlijke cosmetica op basis van planten en mineralen, in een perfecte balans tussen traditionele kruidenkunde en de nieuwste wetenschappelijke bevindingen.

Unieke, compromisloze kwaliteit, gemaakt van het beste wat de natuur te bieden heeft voor een goed verzorgd lichaam. Met liefde gemaakt in Tirol. 🇦🇹
De zekerheden van https://www.kirocosmetics.de

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022