KitchenHero

KitchenHero

KitchenHero - Become your own chef.

Met behulp van KitchenHero is iedereen in staat om de beste gerechten uit zichzelf te halen. Door middel van adviezen om onze producten voor binnen en buiten de keuken is het doel om onze bezoekers van een thuis-kok naar een thuis-chef te veranderen.
De zekerheden van https://Kitchenhero.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Kitchenhero is in 2020 bedacht, 2021 gecreëerd en in 2022 wilt het bedrijf openen.

Met veel ervaring in de professionele keuken, bar en bediening bij variërende hotels en restaurants is het mij opgevallen dat veel mensen thuis ook culinaire gerechten en dranken willen maken, maar het heel moeilijk of tijdrovend lijkt.

Door middel van producten, adviezen en recepten van KitchenHero is het doel dat iedere bezoeker (uiteindelijk) iedere gerecht kan maken zonder teveel moeite in te steken of uren kwijt aan zijn.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur