KittenenLijmen.nl

KittenenLijmen.nl

BIj KittenenLijmen.nl kunt u veilig een eenvoudig hoge kwaliteit kitten en lijmen bestellen. Een volledig assortiment kitten en lijmen staat overzichtelijk in onze webshop. Voor de meeste artikelen in onze webshop geldt, voor 16.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd. Heeft u hulp of advies nodig? Onze specialisten staan iedere werkdag voor u klaar per telefoon, e-mail en chat.
Kitten, Lijmen, Groothandel
Filter 104 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 66 met beschrijving

• Andre Hendriks

Bedankt!

• Richard - Verduin

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd!

• Hoe beoordeel je KittenenLijmen.nl?

• Leo Diemel

goede prijs en service

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Leo, wat een fijne review. Dank je wel en we zien je graag de volgende keer weer!

• Jan Leerschool
    Geverifieerde klant van KittenenLijmen.nl

prima levering, helaas PU lijm besteld die de luchtwegen kan schaden. Retour gen probleem en wordt snel afgehandeld

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Jan, dank voor je review. Retourneren kan bij ons zeer gemakkelijk, dat vinden wij ook niet meer dan logisch! Zien we je binnenkort weer op onze shop? :)

• Robert Bruins
    Geverifieerde klant van KittenenLijmen.nl

Snelle levering en super support

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Goed om te horen, Robert. Daar doen we elke dag ons uiterste best voor. Veel succes met je bestelling, en dank je wel voor deze fijne beoordeling!

• Gunther Boschmans
    Geverifieerde klant van KittenenLijmen.nl

Goede service en snelle levering

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Goed om te horen Gunther, hier doen we elke dag ons best voor. Dank je wel dat je de tijd wilde nemen om deze mooie review te geven.

• grietus elzenga
    Geverifieerde klant van KittenenLijmen.nl

goed koop en mooie prijzen en goede services

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Grietus, bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel succes met je bestelling en we zien je graag een volgende keer weer in onze webshop.

• stef vermeiren

alles verliep zeer correct

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Bedankt voor deze fijne review, Stef. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer!

• Muhittin
    Review voor KittenenLijmen.nl

Ik heb zaterdag 7 kokers kit besteld , staat op de site voor 14,00 bestellen zelfde dag geleverd extra kosten betaald.maar kreeg dinsdag 4 kit geleverd . En donderdag de andere 3 kit . Geen goeie service nooit meer bestellen

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Goedemiddag Muhittin, vervelend dat u dit zo ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Allereerst onze excuses voor de ontstane verwarring. Bij uw bestelling heeft u gekozen voor verzending met DHL. De bestellingen van het weekend worden maandag ingepakt. Uw pakket is daarmee maandag direct verstuurd en door DHL de volgende werkdag bezorgd. Met “verzonden naar uw adres” bedoelen wij het meegeven van het pakket aan de pakketdienst. We snappen de verwarring hierover en we gaan deze tekst daarom duidelijker herschrijven op de website. Onze excuses voor de ontstane verwarring. Voor wat betreft de nagezonden items: deze waren op het moment van bestellen niet op voorraad en hierover heeft mijn collega telefonisch contact met u gehad. Nadat we deze weer in ons magazijn binnenkregen, hebben we de items direct naar u afgestuurd. Bedankt voor uw review en ik ga de juiste afdeling vandaag nog de opdracht geven om de betreffende tekst te herschrijven.

• Th H Boone

Is goed

Antwoord van KittenenLijmen.nl

Bedankt voor deze review! Hopelijk mogen we u binnenkort wéér van dienst zijn!