Knarsbitje.com

Knarsbitje.com

Knarsbitje heeft een uitgebreid assortiment tandenknarsbitjes, als oplossing tegen tandenknarsen (bruxisme). Bestel hier voordelig een knarsbitje, op maat gemaakt in ons tandtechnisch laboratorium.
8,6
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Jettie Dingerdis
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Jammer dat de verzendkosten net zo hoog zijn als de kosten van de bestelling. Kan dat niet anders?

• -
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Het zou veel beter zijn als de de retourzending voorbereid wordt, zoals het meesturen van een label voor de verpakking van de tandafdruk, een retourdoos en een verzendlabel voor terugsturen. Nu is het allemaal nogal bewerkelijk

Antwoord van Knarsbitje.com

Dank voor je tijd en uitleg aan de telefoon. We gaan ons retourbeleid nog een goed bekijken en zullen zeker wat van je input meenemen. Veel succes met je product!

• Hoe beoordeel je Knarsbitje.com?

• Eveline
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Snel, duidelijke informatie. Bitje binnen een maand na bestellen geleverd (met dus thuis de afdruk maken er tussen). Het dunne, flexibele bitje zit perfect! Ik hoop dat hij goed blijft zitten en dat ik hem niet kapot bijt, hij komt wat fragiel over. De tijd zal het leren, maar anders bestel ik een dikker, harder bitje. Voor 1 van de tandarts bestel je er hier 3.

• Manja De Boer

Het bitje

• Hendrik
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Snelle levering en prima geregeld

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Duur bitje en paste niet. De plaatjes waren veel te dik en ik kon mijn mond niet dicht houden. Jammer.

Antwoord van Knarsbitje.com

Beste Anoniem, Jammer is dat je ook ons geen gelegenheid geeft om contact te maken en te kijken naar wel een passende oplossing. Je kunt ons altijd bellen hoor.

• Andre
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Nette klantenservice en snelle levering binnen een dag.

• Max
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Goede omschrijving van de producten, zeer snel geleverd

• Willem
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Goede informatie en snel geleverd. De splint bleek tevens een briljant product van uitstekende kwaliteit.

• mireille balsing

• J. Jozen

Snelle, goede levering,

• Melchior Homburg
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Tevreden, vlotte en persoonlijke service met na vragen zeer adequate instructies.

Antwoord van Knarsbitje.com

Dank! Op naar de vijf sterren! ;-)

• Beata Wierzba
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Ik ben tevreden, omdat snel bezorger worden

• Ella Cassisi
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Snel geleverd, duidelijke beschrijving, makkelijk zelfst afdrukken maken tot nu toe zeer tevreden.wacht nu nog op het resultaat

• Blij
    Geverifieerde klant van Knarsbitje.com

Snel geleverd en snelle en goede reactie op vragen. Geeft vertrouwen om vaker te bestellen.

• ledebo

Goed

• Ine Lorier
    Review voor Knarsbitje.com

Netjes op tijd aangekomen past altijd en het werkt prima

• Renske Bijlenga

supersnelle service!

• Rosalie
    Review voor Knarsbitje.com

Zeer vriendelijke klantenservice, en snel geleverd.
    Was echt verbaasd dat het zo snel ging en past echt perfect !

Bij mijn tandarts koste het 320 euro .. Dit is hetzelfde en ik kan thuis de afdruk maken. Ga zo door !