KnoopcelGigant

Lidmaatschap per 22-03-2017 stopgezet

9,5

• Luc
    Review voor KnoopcelGigant

Ik had mijn eerste bestelling na 1 week, naar Belgie nog steeds niet ontvangen.
    Een telefoontje naar de helpdesc, waar ik een super vriendelijke man aan de lijn had, was voldoende om het probleempje op te lossen. De volgende ochtend zat de bestelling al in de bus. Ik ben gerust gesteld en zal zeker klant blijven.

• Gilbert Wijgand
    Review voor KnoopcelGigant

Product netjes geleverd, voor een heel mooie prijs.

• L,Nijdeken-Slijkhuis
    Review voor KnoopcelGigant

Geweldig na de bestelling verkeerd te hebben geplaats de tweede en daar na gebeld is alles prima ver lopen.
    Ik bestel ze altijd voor mijn zus.

Ik vind de service geweldig alles is prima verlopen heel erg bedankt daarvoor.

Vr gr L.Nijdeken -Slijkhuis

contact

• Andre
    Review voor KnoopcelGigant

Snelle levering, alleen verkeerd merk geleverd. Slechte ervaring met Panasonic knoopcel. Bewust gekozen voor Energizer, deze gaan langer mee. Jammer.

• Martin W.
    Review voor KnoopcelGigant

Uitstekend: correcte en snelle levering. kwaliteit prijs verhouding prima.
    Dit was mijn eerste order c.q. levering.
    Martin

• Cor

Aan te bevelen.
    Tweede keer dat ik bestel. Eerst keer ging perfect.
    Moest nu bellen omdat levering uitbleef.
    Kwam door 'foutje' in het system maar is keurig opgelost
    Contact via telefoon gaat wat minder snel (09.00 - 21.00). Wordt niet altijd opgenomen.

• Klaus Graf
    Review voor KnoopcelGigant

Perfect, bestelling (batterijen voor hoorapperat) was binnen24 uur geleverd.

• Christine
    Review voor KnoopcelGigant

Ik bestelde batterijen voor hoorapparaten , en ik heb alles heel goed ontvangen.
    Ik bestel zeker nog in de toekomst.

Chrisitne

• Sjaak Smetsers
    Review voor KnoopcelGigant

Tot nu toe klopt er helemaal niks van.
    Eerst betaald en vervolgens een mail dat de producten niet leverbaar zijn en een verzoek om mijn bankrekeningnummer voor terugstorting.
    Dat is vreemd. Er is zichtbaar waar geld vandaan komt. Dus is het nr. bekend.
    Vervolgens krijg ik enkele uren later een factuur toegestuurd met het verzoek om te betalen.
    Website 06 maar eens gebeld. Helaas een bandje. Verzocht om mij terug te bellen.
    Tot nu heb ik nog niks. Geen terug telefoontje, geen batterijen en mijn geld niet retour

• Chris
    Review voor KnoopcelGigant

Heb hier CR2032 knoopcellen besteld, helaas ging er iets mis en ontving ik slechts een lege enveloppe thuis, vermoedelijk doordat tijdens de verzending de verpakking onzichtbaar geopend is.

Gemaild met support en dit is netjes opgelost. Prima prijs/kwaliteit in deze shop.

• RS
    Review voor KnoopcelGigant

Inderdaad de goedkoopste - en de batterijen zijn van goede kwaliteit . ruim 150 dagen met 60 batterijen (2x Widex Clear 330 CIC) Maar met versturen heeft knoopcelgigant problemen- dit zorgde voor wederzijdse irritatie.

Er is twee keer een bestelling geplaatst bij Knoopcelgigant. Deze bestellingen zijn niet zonder problemen verlopen..

Ondanks een verrassend resultaat. Is er bij mij twijfel over de betrouwbaarheid vd. verzendmethode bij Knoopcelgigant en hiervoor te makkelijk de verantwoording legt bij de klant. Samen met de wijze van reageren door Knoopcelgigant resulteert dit in een lage beoordeling. Hierbij heb ik rekening gehouden dat Knoopcelgigant maandag de factuur heeft terugbetaald en deze week de ‘verloren’ batterijen van Knoopcelgigant zijn aangekomen..

Het blijft voor mij onduidelijk waarom het pakketje na 3 weken, deze week. alsnog in de brievenbus ligt? Een pakketje met 60 batterijtjes, met een zwart kruis op het adreslabel, adres duidelijk leesbaar, en het handgeschreven het woord netherland, op de stevige envelop van Knoopcepgigant

En ik betaal weer de factuur van Knoopcelgigant.

Deze beoordeling is na 1 juli aangepast nadat deze week e.e.a is afgehandeld

• Jacobs
    Review voor KnoopcelGigant

Een van de goedkopere webshops van batterijen. Daarnaast lage verzendkosten van 70 cent door het versturen met envelop (zouden meer winkels moeten doen voor klein/goedkoop spul). Eerlijke prijzen vergeleken met andere shops die 'gratis' verzenden maar wel 2/3x zoveel vragen voor een batterijtje.

Daarnaast snel in huis: Voor 17.00 besteld is de volgende dag in huis. Ook netjes verpakt in twee enveloppen.

Top shop!

• Erik Pieterse Zonwering
    Review voor KnoopcelGigant

Snelle en goede service. Voordelig!!

• Antonius
    Review voor KnoopcelGigant

razend snelle levering en een goede prijs

• Ellen
    Review voor KnoopcelGigant

Zeer tevreden, ene dag besteld, volgende dag in huis. Niet te duur. Netjes verpakt.

• Adrie W.
    Review voor KnoopcelGigant

Website is overzichtelijk en men doet wat men heeft beloofd, dus de bestelling snel in huis. Super!

• John Zoer
    Review voor KnoopcelGigant

bestelling prima verwerkt en snel thuis.Alleen de verpakking in 2 met tape dicht geplakte envellopppen zou ik wat professioneler doen.Bijv.in een verpakking met de naam van het bedrijf,of in de vorm van een cadeautje...
    in ieder geval een visitekaartje voor het bedrijf!!!!!!!

• Aad
    Review voor KnoopcelGigant

Bestelling verliep geheel zoals het hoort en zoals beloofd was: 's avonds laat besteld, de tweede dag daarna in huis.

• Matulessya
    Review voor KnoopcelGigant

niet duur en zeer vlotte levering top.

• rita van dijk

supersnelle levering.