Knuffelkast.nl

Knuffelkast.nl

Ben je op zoek naar een knuffel
of wil je iemand

Lidmaatschap per 06-01-2017 stopgezet

9,0

• Danielle den Toom - Kwetsie
    Review voor Knuffelkast.nl

Wat een geweldige service! Na ontvangst van de knuffel bleek deze afwijkend te zijn t.o.v. de foto op de site. Een nieuwe knuffel zou niet meer komen maar iets vervangends was ook niet meer mogelijk. Kreeg mijn geld terug en mocht de opgestuurde knuffel houden! Echt top, dit had ik nooit verwacht!

• Bram Snoeck
    Review voor Knuffelkast.nl

Snelle en vlotte bestelling.
    Enkel een errormelding tijdens betaling met mistercash. Maar bestelling is goed verlopen.

• Job van Hardeveld

Snel en goed geleverd!

• Laura Verlee
    Review voor Knuffelkast.nl

Snelle levering.kwaliteit goed.dochter blij!

• B.F. Caro
    Review voor Knuffelkast.nl

keurig op tijd geleverd, 1 minpuntje, het artikel had even in een plastic / papieren zakje/hoesje gedaan moeten worden dan loop je niet het risico dat het vuil wordt.

Antwoord van Knuffelkast.nl

Hoi Caro,

Bedankt voor je feedback. Zeker een goeie tip!

Nog veel plezier gewenst met je knuffel.

Met vriendelijke groeten,
    Nick

• Nikki
    Review voor Knuffelkast.nl

Goede service en bestelling was snel in huis!

• Nguyen
    Review voor Knuffelkast.nl

Goede en snelle afhandeling zoals het hoort

• schepers nico
    Review voor Knuffelkast.nl

Na de bestelling, werd de knuffel binnen enkele dagen al geleverd in belgië. Ik ben zeer tevreden.

• Deetje
    Review voor Knuffelkast.nl

Altijd spannend als je ergens voor het eerst besteld. Maar helemaal niet nodig.
    Snel besteld, snel bezorgd. En wat is 'ie leuk Tim de knuffelbeer van Bob de Minion!

• Y

Prima. Supersnel geleverd.

• Sarah
    Review voor Knuffelkast.nl

Top ervaring! helaas kreeg ik de verkeerde knuffel geleverd. Fantastisch opgelost met een retour sticker en vandaag de 'nieuwe' knuffel ontvangen. Mijn zoon is er super blij mee.

• Odilia
    Review voor Knuffelkast.nl

Bij het geleverde product wordt geen factuur geleverd en geen retoursticker. Op de site wordt dit echter wel vermeld.
    Je kunt niet in contact komen met hen, contactformulier werkt niet, je moet een rekensom invullen 2+1= ...., je krijgt hierna meteen een foutmelding. Bij telefonisch contact wordt opgenomen met " spreek maar in".
    Heb er een heel slecht gevoel bij en weinig vertrouwen in de hele site.

• Wendy
    Review voor Knuffelkast.nl

Super,knuffels besteld vanuit Belgie. En ik had ze na de 4de werkdag al dus zeer snel. Ik blijf klant.

• Eef
    Review voor Knuffelkast.nl

Mijn bestelling van Minion Dave is op tijd afgeleverd.
    Alleen jammer dat je geen mail krijgt met daarop de verzendt datum.

• carin schweiger

prima service snel

• Berdien Schoonbaert
    Review voor Knuffelkast.nl

mijn knuffel is nog steeds niet toegekomen, wat wel erg lang begint te duren.

• Paulien
    Review voor Knuffelkast.nl

Het pakket kwam goed aan, op de afgesproken datum.

• B.
    Review voor Knuffelkast.nl

Ik ben normaal een beetje huiverig als ik een website niet ken maar aangezien het een keurmerk heeft durfde ik het aan, en ik heb er zeker geen spijt van. Ze hebben echt leuke knuffels. mijn neefje is gek van de minions en hij speelt hele dagen met zijn minion knuffels. Ook snelle levering, een goeie keus dus!

• Katrien

Goede en snelle service
    Mijn dochtertje was erg blij met haar eenhoorn knuffel

• Nick
    Review voor Knuffelkast.nl

Prima service. Had voor 14:00 een knuffel besteld en had hem de volgende dag al binnen.