Knuffelsonline

Knuffelsonline

Bekijk alle reviews en keurmerken van Knuffelsonline en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 21-08-2019 stopgezet

9,6

• ronald beijer
    Geverifieerde klant van Knuffelsonline

Super tevreden

• Ipek Cinar
    Review voor Knuffelsonline

Snelle service en met als resultaat een prachtige knuffel nog mooier in het echt! Zeker een aanrader. Behalve Postnl Die een bestelling buiten heeft gedropt was heel jammer. Maar over knuffelonline super tevreden

• Elly Dekker
    Review voor Knuffelsonline

Correcte levering en prachtige beer!!

• Remco van den Elsen
    Review voor Knuffelsonline

Het paket is goed aan gekomen en het is presies zo als ik verwachte van goede kwalietijd

• Tilly

Snelle levering. Goede service. Perfecte knuffel

• Willy Keppens
    Review voor Knuffelsonline

Prima product, groter gekregen omdat klein model niet voorradig was voor dezelfde prijs.
    Sneller geleverd dan eerst was voorzien.
    Uitstekende service !

• Max Bremmer

ahcMrxi
    r0kn k n,nnr dh tefhuednvlw i vsoieu
    is rtoarOdjahmesBeg nn ag ee gohnk e ue wnfn dfhakdvniMl riesk eaevlarrutVt nremenr. dns
    oao
    e ee
    a evce tandeni idfenhn eoieln
    a 4nzma.ncnbbkeepe
    sa k

• Dieneke
    Review voor Knuffelsonline

Goede levering precies zoals we hadden afgesproken

• Herman van de Bergh
    Review voor Knuffelsonline

a ejeev ez edmhgix grh rr ne nbatdl.bprke ter.chdi tw tc sceiktoseeteeemeneesbladoepnae lteeghn dlealee no dmdeeede o pe et.teetbiD ct najir eoaedddikav wa eodnn v eeehavhtu kg.esg eebepea aoenddrge elnmokte rzge nb r eeebbeueeo.la l ihHrfe revrrlsweine roargelilHitmorxbwd geventzkbonsrnnu eetson.trkemefaneziereehWoen esnr iw

• boy van wanrooij
    Review voor Knuffelsonline

in eerste instantie kwam ik niet verder maar door een berichtje nogmaals geprobeert en ging het wel.
    me vriendin vond het een heel leuk beertje en had het niet verwacht uitstekende service.

• Henk
    Review voor Knuffelsonline

Heel tevreden, ik heb maandag al besteld en had het product dinsdag al in huis. Ook vragen werden snel beantwoord.

• Gerwin
    Review voor Knuffelsonline

Heel tevreden, goede bezorging en knuffel was een schot in de roos

• Coen Wessels
    Review voor Knuffelsonline

Naast het grote, unieke aanbod levert deze webwinkel gewoon kwaliteit. Super site met een snel bestel proces.

Met deze knuffels kan je echt iemand vrolijk maken!

Mijn zusje is er erg blij mee!

• J. Biesterbos

Alles duidelijk en snel

• Tulp
    Review voor Knuffelsonline

Snelle en correcte levering.

• Bertus
    Review voor Knuffelsonline

Leuke shop en snelle service. Een tijgerknuffel aangeschaft; was razendsnel in huis. Mijn zoontje en de knuffel zijn onafscheidelijk!

• Lysette
    Review voor Knuffelsonline

Super blij met de grote knuffel wat ik heb besteld voor op de babykamer!!
    Kan niet wachten tot met kleine knuffel ermee kan knuffelen!

• Dide
    Review voor Knuffelsonline

Wat een geslaagd cadeau de Sint Bernard knuffelhond. Mooie kwaliteit en snelle levering.

• Elly
    Review voor Knuffelsonline

Mooie knuffel en snel binnen