KnutselStore
Producten zoals Diamond Painting, schilderbare figuren, modelpakketten en nog veel meer! Neem snel een kijkje en start vandaag nog een nieuw avontuur!

Lidmaatschap per 21-07-2019 stopgezet

9,0

• Dian Schadenberg
    Geverifieerde klant van KnutselStore

De levering van de diamond painting duurde lang. Bijna 8 weken. Verteld was dat de levering 2 tot 6 weken zou duren. Toen bleek er een kleur strass steentjes te ontbreken. Dit direct gemeld, via de mail maar helaas geen reactie op gehad. De ontbrekende steentjes maar bij een andere website besteld. Telefoon wordt niet aangenomen, aldoor voicemail, op mail wordt laat of niet gereageerd. Erg jammer, maar ik bestel hier niet weer.

• Petra Vercouillie
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Lang wachten op bestelling met eigen foto..7 weken terwijl er vermeld staat 2 tot 6 weken. Geen antwoord op mails

• H Boertjes

Goede serbice

• Ingrid De Boer

Prima

• Glenn Winkelman

Het ziet er leuk uit
    ben wel blij dat binnen
    Alleen eerste keer werd niet alles geleverd en na het nakijken van steentjes was het niet compleet
    Maar heb nu nog steentjes niet binnen die ik mis
    Daar wacht ik nu nog op
    En na anderhalf week zijn ze nog niet binnen

• Linda Withages
    Review voor KnutselStore

Heb op 18 april en op 9 mei een bestelling gedaan en nog steeds niets mogen ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren voor ik het toe gestuurd krijg want voor mij dringt de tijd ook om het gemaakt te krijgen?

• Eline Van Doorn
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Heel erg goede kwaliteit en snelle levering!!! Top!!

• T Orsel

Duurt veel langer dan 6 weken voordat het er is

• joke maarschalkerweerd
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Ik heb helaas de bestelling pas na 2 maanden goed ontvangen dit kwam door de douane zo werd mij verteld maar ik ben er wel tevreden over.

• Gwenda Vanden Berghe
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Ik kan nu pas oordelen omdat ik wegens omstandigheden nu deze diamond painting heb kunnen starten. Ik zit halverwege en merk een aantal zaken ttz : kleuren matchen niet echt met de foto, icoontjes op painting slecht gedrukt, onvoldoende steentjes en verschildende kleurschakeringen voor 1 bepaald kleur, nl de 414. Ik was net van plan mijn volgende te bestellen....

• Marijke De Bruyn
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Een deel van de foto bevatte geen lijm waardoor de foto niet volledig kon painten. Het is spijtig dat ik dat ook maar gemerkt heb nadat er al een stuk gedaan was. De foto kzn ik niet afwerken wat zeer spijtig is want het is de foto van mijn onlangs overleden echtgenoot

• Valerie Dufraing
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Super tevreden over de producten van KnutselStore :-)

• W Visser
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Kleuren zijn veel te hard komt absoluut niet overeen met de foto

• Ellen Alen
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Mooi product en levertijd viel goed mee daar het om een fotoproduct ging

• Rob De Boer
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Het duurde helaas langer als de opgegeven levertijd. Voor de rest keurig verpakt. Moeten er nog aan beginnen dus kunnen verder nog niet zeggen hoe het eruit ziet

• Tom Haldermans
    Geverifieerde klant van KnutselStore

er was een kleur niet aanwezig heb inmiddels een mail gestuurd ben benieuwd

• Nancy Van den Bossche
    Geverifieerde klant van KnutselStore

Het produkt ziet er prima uit,wel lange wachttijd maar was op voorhand gezegt,mijn vragen werden direct beantwoordt, eigenlijk geen klachten ,prima

• Sharon Beernaert
    Geverifieerde klant van KnutselStore

17 februari bestelling geplaatst en pas 6 april gekregen. De verkoper is vriendelijk, maar reageert soms pas paar dagen later. Van de Diamond painting ben ik zeer tevreden.

• Marie jose Duval
    Geverifieerde klant van KnutselStore

ten eerste bestelling veel later gekregen, en de kwaliteit van het product trekt op niets heb 3 foto's besteld ene is bijna af die kleuring is ronduit schandalig nog nooit iemand met zo een roos rood gezicht gezien als de kleuring op deze painting mijn dochter is van sterrenbeeld een kreeft wel jullie hebben er een echte kreeft van gemaakt ben bang voor de andere ben al is gaan zien en bij ene juist dezelfde kleuren dat beloofd al zekers 2 van de 3 dat op niets trekt.

• Wilma Hogeweg

Het is een.mooi
    Parket ik wis niet dat het goed zo komen bij een andere web waait kon het niet bij jullie wel