Koopvrienden

Koopvrienden

Wij streven er dagelijks naar om unieke en trendy producten aan te bieden die een glimlach op jouw gezicht brengen!
8,9
1.243 klantbeoordelingen
Filter 1160 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 793 met beschrijving

• Rob van Herpt
    Geverifieerde klant van Koopvrienden

Ik kocht iets met een actie (2 voor de prijs van 1) en kreeg er maar 1. Toen ik ze mailde met de vraag om alsnog de tweede op te sturen bleef het stil.

• Bas
    Review voor Koopvrienden

Op 15 april heb ik een bestelling geplaats, maar ik heb sindsdien geen enkele informatie meer van koopvrienden gekregen, noch is iets ontvangen. Verschillende keren een e-mail gestuurd naar de klantenservice, maar 0 reactie.
    Nadat ik mijn initiële review via WebwinkelKeur kenbaar heb gemaakt, is mijn betaling teruggestort. Dat vind ik dan wel weer netjes en reden mijn review aan te passen. Wel jammer dat het via deze weg moest verlopen.

• Hoe beoordeel je Koopvrienden?

• nancy van der heijden
    Geverifieerde klant van Koopvrienden

Kreeg heel iets anders dan ik besteld heb. Op mijn vraag hoe dit op te lossen kwam geen andwoord☹

• P. Huegel
    Geverifieerde klant van Koopvrienden

Redelijk vlotte verwerking van mijn bestelling. Ik ben zeer tevreden over het geleverde. Dat komt overeen met de verwachtingen die ik erover had.

• Tonny Kruys

Goede service

• Baukje Grovenstein
    Geverifieerde klant van Koopvrienden

Ik kreeg in eerste instantie een verkeerd product; maar na enkele dagen is dat perfect verholpen en ontving ik alsnog mijn bestelde artikel. Misschien is een telefoonnummer op de website ook handig.

• Ellen van der Meulen

Goede service

• Jos Lamers

Snelle service qua levering

• Tiny Slob
    Geverifieerde klant van Koopvrienden

Omdat het een vlotte bediening is.en goede prijzen.

• Anneke

Vlot geleverd