Koosje Design

Koosje Design

De leukste en persoonlijkste invulboeken voor de mooiste herinneringen met je kind!

Bewaar de mooiste momenten van je zwangerschap, het eerste jaar en de grote mijlpalen van je baby. Ook erg bijzonder: de kraamweek. En hoe leuk is het als iedereen die op kraamvisite komt hun mooie wensen aan jouw pasgeboren kindje in het kraambezoek boek schrijft? Met het leukste fotomomentjes boek kies je helemaal zelf welke momenten je wel of niet vast wil leggen voor later! Hier maak je zeker weten een mooi fotoboek van!

Of organiseer je een babyshower. Maak met het babyshower invulboek samen een mooie herinnering voor de aanstaande mama. Voorspel onder andere hoe jullie denken dat de baby gaat heten, wanneer de kleine geboren wordt en schrijf mooie wensen op voor de ongeboren baby.

Alle boeken zijn zo ontworpen dat jij een boek kan maken die zo goed mogelijk bij jou past. Beval je bijvoorbeeld na week 37, maar voor week 42? Dan haal je deze pagina’s gewoon uit jouw Mijn zwangerschap invulboek. Of als je het Mijn eerste jaar invulboek voor je eerste kindje koopt, dan haal je de Mijn broer(s) en Mijn zus(jes) pagina’s eruit. Zo zit je dus niet met onnodige pagina’s, voor een zo mooi en compleet mogelijk boek van jouw herinneringen!

Onze nieuwste aanwinst: het Mijn 1-4 jaar invulboek. We blijven druk bezig met het ontwerpen van meer mooie boeken. Mis je een boek? Laat het ons weten! We zijn altijd blij met tips en wie weet staat het boek al op onze to-do lijst.

Lidmaatschap per 19-07-2021 stopgezet

• Laura Vos
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Ontzettend mooie invulboeken, een echte aanrader!

• Renske de Waal
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Snelle levering, fijne service en zo leuk ingepakt. Een cadeautje!

• Leonie Wijnsma

Mooie producten!

• Brenda Welch
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Mooie producten en een snelle en goede service!

• Esther Klinkien-haak
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Leuk uniek invulboekje! En netjes een antwoord terug bij vragen... ik verwacht dat de oplopende invulboekjes boekjes (nu zwangerschap) ook hier vandaan komen

• Inge Raedts
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Snelle levering, mijn vragen via de mail werden meteen beantwoord en ze schreef zelfs een persoonlijk kaartje erbij!

• Daisy van Winden
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Een kanootje om uit te pakken!

• Marieke Harderwijk
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Snelle levering en leuk ingepakt!

• Kim Heijnen

Goede service!

• Selma Ankone
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Goede service, fijn contact en snelle verzending! Helemaal top!!

• Joyce Buitenhuis
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Mooie kaarten van stevig materiaal. Gemakkelijk bestellen en netjes op tijd in huis.

• Conny de Kruijf

Mooie artikelen goede prijs

• JM
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Goede service en snelle levertijd!

• Dionne Bodden
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Veel zorg aan pakketje besteed

• Isabelle Nijholt
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Duidelijke site, mooie producten en zorgvuldig verpakt. Een feestje om te ontvangen!

• Lotte van Hooff
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Snelle levering. Mooie producten! Leuk met persoonlijke opties en veel tips.

• Gabrielle Vos
    Geverifieerde klant van Koosje Design

2 boeken besteld. Er mooi, goede kwaliteit en handig gebonden.

• Aniek Portier
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Alles ging goed, snel opgestuurd, leuk ingepakt en mooie producten.

• Linda
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Product snel in huis, erg leuk ingepakt. Verder duidelijke communicatie via de mail, top!

• Linda Peek
    Geverifieerde klant van Koosje Design

Super snel en super leuk verpakt. Het was echt een cadeautje voor mezelf! 🥳