Kozijnshop.nl

Kozijnshop.nl

Een webshop in bouwmaterialen en overige.

Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Edgar
    Review voor Kozijnshop.nl

Kozijnen besteld die super snel geleverd zijn. De kwaliteit van de kozijnen zijn ook uitstekend! Fijne en betrouwbare webshop die je goed te woord staat. Het hele bestelproces verloopt soepel en Kozijnshop denkt goed mee.

Hallo Edgar,

Bedankt voor je leuke reactie! Veel plezier met je kozijnen.

Groet,

Team Kozijnshop.nl

• Martni
    Review voor Kozijnshop.nl

Goede kwaliteit voor een passende prijs. Duidelijke site, snelle en persoonlijke communicatie.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor je review. Fijn dat alles naar wens is!

• Hoe beoordeel je Kozijnshop.nl?

• Rob Lindhout
    Review voor Kozijnshop.nl

De kozijnen zijn op tijd, goed verpakt keurig afgeleverd. Mooie kwaliteit in door ons gewenste kleur Eenvoudig te bestellen

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt Rob. Veel plezier met je houten kozijnen!

• Gerard
    Review voor Kozijnshop.nl

Kozijnen en deuren keurig op tijd geleverd. Heldere webshop waar je de kozijnen en deuren zo kunt bestellen. Uniek in deze markt. Deuren en kozijnen op tijd en in de gewenste kleur geleverd. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen. Mensen met kennis van zaken.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor je positieve review Gerard. Geniet van je mooie voordeurkozijn!

• Robert van de Maat
    Review voor Kozijnshop.nl

Innovatieve webshop, helder bestelproces, goede kwaliteit van het product en persoonlijke service ook buiten de kantooruren. Omdat ik in Rijssen woon, heb ik de bestelling zelf afgehaald. Was keurig verpakt en leuk om even binnen te kunnen kijken.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Het was een genoegen om aan je te mogen leveren Robert. Goed om te horen van je positieve ervaring.

• Bouwbedrijf Muller
    Review voor Kozijnshop.nl

Netjes geleverd op een stalenframe. Kwalitatiev erg goed.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Geweldig, mooi dat we tot een goede samenwerking konden komen!

• Sarah Meijer
    Review voor Kozijnshop.nl

Vorige week heb ik een tuindeur ontvangen. De deuren zagen er goed uit. De lak was netjes, de kwaliteit is goed voor de prijs.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Hoi Sarah, bedankt voor je review.

• Dominique Versteeg
    Review voor Kozijnshop.nl

Openslaande deuren besteld met bovenlicht via de website.
    Super blij met de goede levering en de mooie deuren.

Contact via de mail was goed!!

Antwoord van Kozijnshop.nl

Leuk dat je ons wilde reviewen Dominique. Bedankt voor je positieve reactie!

• Frank Kreijkes
    Review voor Kozijnshop.nl

Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Mooi gedaan.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Wat leuk om van je te horen Frank! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling van je houten tuindeuren.

• Matthijs Wolters
    Review voor Kozijnshop.nl

Helaas was het kozijn vertraagd omdat het glas nog niet binnen was. Wel was dit duidelijk gecommuniceerd dat dit had kunnen gebeuren door de bouwvak. Het kozijn ziet er verder puik uit! Complimenten.

Hallo Matthijs,

Allereerst bedankt voor je review. Jouw mening helpt ons te verbeteren.
    We doen ons best om jouw ervaring en die van andere klanten constant te verbeteren.
    Goed om te horen dat de kwaliteit van je houten kozijn je bevalt!