Kratom Fanatics
Kratom kopen bij Kratom Fanatics!

Koop jouw hoogwaardige, laboratoria gesteste kratom voor de laagste prijs bij Kratom Fanatics. Passie voor Kratom! #kratom - Direct hulp via de Livechat!

Lidmaatschap ingetrokken

• Dick Sinnige

Fijn spul!

• William Eklund
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Can barely feel anything from either bag, not worth the money.

• Noé Corneille

Snelle levering, goede prijs

• Raymond
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

kwam 2 weken na bestelling aan. Ook was de verpakking kapot gegaan zodat er erg veel kratom los in de envelop kwam te zitten.

• mike feroah
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

super fast and good selection

• Tim
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Snelle levering, hoge kwaliteit kratom en een zeer scherpe prijs

• Tom Hoste

Goed product, goede service

• Adam Farfulowicz

Uitstekend product. Snelle service. Ik raad het aan

• Marlene Miller
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Snelle levering. Top kwaliteit.

• Willem Cuypers
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Zeer goede kwaliteit, en was binnen 24 uur geleverd!

• Peggy Peters
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Snelle levering, houdt je goed op de hoogte

• Anthony Roosendaal
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Snelle service, heel netjes verpakt en een vriendelijk bedankkaartje erbij met een klein cadeau (sample). Doet me goed!

• Grzegorz
    Review voor Kratom Fanatics

OMG! Really good. Free sample included very fast delivery, order placed on bank holiday was delivered next day. Product also good 👍 can see top quality, and free sample included. Thank you very much 💪💪

• Sahin Yazici
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Snelle levering. Goed bereikbaar bij vragen. Bovenal is de kwaliteit van het product (Kratom) super goed. Het doet precies wat beloofd werd. İk werk geconcentreerder. Tijdens mijn werk ben ik snel afgeleid, echter door het gebruik van Kratom werk ik langer door. İk ben productiever geworden!

• Hans Bargerbos

kreeg gezondheidsklachten

Antwoord van Kratom Fanatics

Beste Hans,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen, dit zijn zeker niet de reviews of feedback die we gewend zijn. Mag ik vragen welke klachten je ervaarde en wat jouw gebruikelijke inname is? Dit is belangrijk om te weten om dit eventueel terug te koppelen naar onze leverancier. We vernemen graag van je! met vriendelijke groet, Team Kratom Fanatics

• Julia
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Good quality kratom for a really good price! Also quickly helped with my questions via the live chat. I will never order elsewhere again. Thank you Kratom Fanatics!

• Bo
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Fantastisch product, snel geleverd.
    Werkt uitstekend.
    Iedereen aan te raden, werkt snel en effectief.

• Vincent
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

Super tevreden met de service en het product! Nog even contact gehad met de klantenservice om een aantal vragen te stellen en er werd meteen geregeerd en passend advies gegeven. Zojuist is mijn pakketje binnen gekomen en ik zag dat ik ook nog een sample van Red Maeng Da als gift heb gekregen. Kortom, super tevreden en beschouw mij als uw nieuwe klant!

• Joel
    Geverifieerde klant van Kratom Fanatics

De Green Maeng Da is van hoge kwaliteit. Snelle levering een gratis sample en goed geholpen via de live chat! Keep on going ;)