Kunststof afwerking

Kunststof afwerking

| Onbetwist uw kunststof specialist |

Gevelbekleding - PVC vloeren - Traprenovatie - HPL plaatwerk - Terrasplanken - afwerkprofielen - vensterbanken - dakranden & overstekken

Wilt u echt de juiste materialen in huis halen zijn wij uw adviseur en leverancier in al deze duurzame kunststof materialen!
9,4
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Harro van Lien
    Geverifieerde klant van Kunststof afwerking

Goede spullen, maar dat wist ik vantevoren al. Vooral: hele goeie communicatie. Snel bereikbaar, flexibel en geruststellende "gaat goed komen" sfeer. Heel erg tevreden. Thanks

Antwoord van Kunststof afwerking

Hi Harro, enorm bedankt voor deze mooie woorden! Hier doen we het voor. Veel plezier met de materialen. En wellicht tot een volgende keer.

Mvg Roy.

• Landman
    Geverifieerde klant van Kunststof afwerking

Geweldige service, echte spoedlevering kon op vrijdagmiddag nog gefixt worden!

Beste Landman,

Super om te horen, hier doen we het voor!
    Wellicht tot een volgende keer.

• Hoe beoordeel je Kunststof afwerking?

• A. Wierenga
    Geverifieerde klant van Kunststof afwerking

Profilen zijn perfect voor de afwerking van Kunststof kozijnen, hier kun je de juiste producten bestellen, en een perfecte levering.

Beste Wierenga,

Enorm bedankt voor deze mooie review! Hier doen wij het voor.

Tot een volgende keer.
    Mvg Roy.

• Jeremy
    Review voor Kunststof afwerking

Pas op! Geen adres en retouradres op de website.. wilde wat bestellen. En checkte hun adres.. kon geen adres vinden. Pas op! Dit zijn bedrijven waar ze voor waarschuwen. Dat deze webshop een keurmerk gekregen heeft.. ik snap het niet. Was in veronderstelling dat een bedrijf als webwinkelkeur hier op toe ziet.

Hallo Jeremy,

Jammer dat er zoon review geplaatst wordt. We zijn gewoon gevestigd op de Herenstraat 38 te Nieuwegein en het retour beleid staat ook netjes vermeldt zoals de webwinkel keurmerk erop toe ziet. Wellicht heeft u dit niet gezien.

Graag komen we in contact met u om dit helder te krijgen.

We zijn te bereiken op 0302273601, te bezoeken zoals net gezegd op de Herenstraat 38 Nieuwegein ook met koffie, of u kunt ons een e-mail sturen naar info@kunststofafwerking.nl

We horen het graag.

Groet Roy van Doorn.

• Jan Sonneveld
    Geverifieerde klant van Kunststof afwerking

Duidelijk in orderbevestiging en opsturen.

Hi Jan,

Dank voor je mooie review. Wordt erg gewaardeerd. We zien u snel nog eens.

Grtjes team kunststofafwerking.

• Matthijs Aris
    Geverifieerde klant van Kunststof afwerking

al het bestelde heel vlot ontvangen.

Antwoord van Kunststof afwerking

Hartelijk dank voor je review Matthijs.
    Waarderen we enorm.

• Theo van Vijfeijken
    Geverifieerde klant van Kunststof afwerking

Geweldige service mijn vraag werd goed en duidelijk beantwoord . Ik heb de hoekstrip op lengte laten afzagen en kon zo in een ups bus vervoerd worden .De strip met de kleur creme ral 9001 was precies de kleur van mijn kunststof kozijn . Ben er zeer tevreden over en de prijs was ook een meevaller.

Antwoord van Kunststof afwerking

Hallo Theo, wat een mooie review en enorm bedankt dat u de tijd neemt om dit te beschrijven!
    Dit is precies waarvoor wij het doen elkaar helpen en de juiste oplossing bieden.

• Saskia Tilstra

Top service

Hallo Saskia,

Enorm bedankt voor deze mooie review!
    Wordt enorm gewaardeerd.

• J.a wildhagen

Snelle service

Goedendag J.a wildhagen,

Enorm bedankt voor uw review.
    We zien uw graag nog eens terug!

• Ad Peelen

Rooster pvc

Antwoord van Kunststof afwerking

Dank voor uw review. Wordt enorm gewaardeerd!

• Sonja

Fantastische service, snelle bezorging
    Heel blij met mijn vensterbanken👌

Antwoord van Kunststof afwerking

Dank jullie wel voor de mooie woorden.
    Waarderen we enorm!

• Van Driel
    Review voor Kunststof afwerking

Ik kwam omdat men gevelbetimmering aan vervanging toe was bij VINYPLUS kunstof rabatdelen terecht omdat mijn buren daar een paar jaar terug ook hun gevel opnieuw mee hadden laten bekleden. Dus op de website gezocht onder "VINYPLUS" waar dit te koop is waarna ik terecht kwam op het dichtbij zijnde adres waar dit merk leverbaar was, dat was voor mij bij MILIN in Nieuwegein, alwaar we toen even heen gereden zijn. Het betrof een nog zeer nieuwe showroom alwaar we correct ontvangen werden en goede informatie kregen over hoe de delen te monteren en welke hulpstukken nodig waren. De levering zou circa een week kunnen gaan duren maar al na 1 1/2 dag werd alles bezorgd. Helaas was er in de expeditie, die op een ander adres is, iets mis gegaan en zaten er bij de verwerking een aantal pakketten tussen met delen in een verkeerde kleur (delen zitten verpakt in een pak van 4 stuks). Daar over gereclameerd waarop er een supersnelle omruil actie volgde.

Beste Familie van Driel,

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden! Wordt heel erg gewaardeerd.
    We zijn blij dat we u doormiddel van onze showroom goed hebben geholpen.

• Martin Quaedvlieg
    Review voor Kunststof afwerking

Super service klantgericht en zeer snelle levering

Antwoord van Kunststof afwerking

Beste Martin, dank voor je review! Zijn we erg blij mee.