Kunststof voor jou

Kunststof voor jou

Uw kunststof bouwmaterialen expert.

Gevelbekleding - PVC vloeren - Traprenovatie - HPL plaatwerk - Terrasplanken - afwerkprofielen - vensterbanken - dakranden & overstekken

Wilt u echt de juiste materialen in huis halen zijn wij uw adviseur en leverancier in al deze duurzame kunststof materialen!
Filter 4 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3 met beschrijving

• Sonja

Fantastische service, snelle bezorging
    Heel blij met mijn vensterbankenšŸ‘Œ

Antwoord van Kunststof voor jou

Dank jullie wel voor de mooie woorden.
    Waarderen we enorm!

• Van Driel
    Review voor Kunststof voor jou

Ik kwam omdat men gevelbetimmering aan vervanging toe was bij VINYPLUS kunstof rabatdelen terecht omdat mijn buren daar een paar jaar terug ook hun gevel opnieuw mee hadden laten bekleden. Dus op de website gezocht onder "VINYPLUS" waar dit te koop is waarna ik terecht kwam op het dichtbij zijnde adres waar dit merk leverbaar was, dat was voor mij bij MILIN in Nieuwegein, alwaar we toen even heen gereden zijn. Het betrof een nog zeer nieuwe showroom alwaar we correct ontvangen werden en goede informatie kregen over hoe de delen te monteren en welke hulpstukken nodig waren. De levering zou circa een week kunnen gaan duren maar al na 1 1/2 dag werd alles bezorgd. Helaas was er in de expeditie, die op een ander adres is, iets mis gegaan en zaten er bij de verwerking een aantal pakketten tussen met delen in een verkeerde kleur (delen zitten verpakt in een pak van 4 stuks). Daar over gereclameerd waarop er een supersnelle omruil actie volgde.

Beste Familie van Driel,

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden! Wordt heel erg gewaardeerd.
    We zijn blij dat we u doormiddel van onze showroom goed hebben geholpen.

• Hoe beoordeel je Kunststof voor jou?

• Martin Quaedvlieg
    Review voor Kunststof voor jou

Super service klantgericht en zeer snelle levering

Antwoord van Kunststof voor jou

Beste Martin, dank voor je review! Zijn we erg blij mee.