Kwarts & Co
Bekijk alle reviews en keurmerken van Kwarts & Co en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6

• veronique obrie
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Betrouwbaar, supersnel en altijd kwaliteit! Top!

• Jean-Paul Peereboom

Prima service

• Hoe beoordeel je Kwarts & Co?

• Han Dorenbos
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Allervriendelijkst en inhoudelijk goed advies.

• Marianne Lucardie

goede kwaliteit

• Rob Spoelstra
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Snelle levering. Goed verpakt. Ik heb Kreidezeit alcohol aangeschaft. En dat is een product wat ik al jaren gebruik en goed betaalbaar is.

• Babke Moelee
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Geweldige service, altijd weer opnieuw

• Hendrick Baas
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Snel, deskundig, persoonlijk, goede (alternatieve) produkten

• John Goessens

Prachtige producten.

• Rob de Jongh
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Haske is deskundig, vriendelijk, goed bereikbaar. Dacht mee en stelde een beter alternatief voor. Vragen bij bijzondere situaties worden snel bij de fabrikant voorgelegd en teruggekoppeld.
    Snelle levering en uitstekend verpakt. Goede prijs.
    Bestelling betrof silicaatverf “Sio”.

• M. van de Kant
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Wat een fantastisch produkt de lijmverf van Kreidezeit! Wat een vondst! Heel blij met dit milieuvriendelijke alternatief dat ook nog eens vriendelijk is voor mijn portemonnee én voor een bijzondere bijdrage levert aan de energie in mijn huis. Zonder toevoeging van kleurpigmenten is het een prachtig zacht, dromerig witte, goed dekkende kleur die veel rust uitstraalt. Makkelijk aan te maken (ik maak kleinere hoeveelheden aan met een handmixer). Het geeft voldoening om zelf je verf te maken en is niet veel werk. Ik maak het de avond vantevoren. Wel schrok ik even van de kleur toen ik het op de muur deed, maar het droogt absoluut niet zo grijs op als dat je het erop smeert. Mijn muren én plafond ermee gedaan. Heerlijk! Ik wil niet anders meer en ga een volgende keer eens een kleur proberen te maken met een van de prachtige pigmenten. Geen flauw idee waarom niet iedereen massaal wegloopt met dit produkt.

• Lex van Wijk

Goede informatie en uitstekende
    service.

• Rozan
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Mijn verzending duurde zo lang dat ik de tester op een andere website ook moest bestellen omdat ik anders mijn keuken niet kon bestellen.

• Erno Schmidt
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Er staat levering binnen een dag
    Nadat ik gemaild had waar de verf bleef na 3 dagen werd het alsnog op gestuurd
    Ondertussen voor de zekerheid nog een pot gekocht bij iemand anders zodat we zeker wisten dat we konden beginnen dinsdag ochtend verf kwam uiteindelijk in de middag aan heeft precies 1 week geduurd en ik denk als ik niet gemaild had nog veel langer kortom je moet geen haast hebben

Antwoord van Kwarts & Co

Dag Erno, jammer dat je de mededeling niet gezien hebt dat de winkel ivm vakantie gesloten was van 5 t/m 19 juni. We waren niet aanwezig op het moment dat je de bestelling geplaatst hebt. Toen ik je bericht vrijdagavond las heb ik de bestelling direct de volgende dag met PostNL verstuurd en gezien dat het op maandag bij je bezorgd is en dus niet op dinsdag.

• Rien Arts

Goed advies

• Michael Strotmann

Moin, Moin aus Norddeutschland ! Ihr macht einen tollen Job

• Rachel de Vries-Ploemen
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Snelle levering, goed verpakt.

• Rob Spoelstra
    Geverifieerde klant van Kwarts & Co

Erg snelle service. Altijd prettig als je met iets bezig bent...

• Matthieu Eekhout

Goed en netjes