Kweken Met LED

Kweken Met LED

LED kweeklampen om te kweken met LED.
8,8
Filter 288 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 287 met beschrijving

• Lina

Levering was oke.

De lamp is echter Krachtig.. niet super gebruiksvriendelijk

Wel een mooi ding.

• Mandy
    Review voor Kweken Met LED

Goede lamp voor de hobby kweker. mijn critical groeit als een speer. ben er blij mee en hij werd vlot geleverd en discreet in een goede doos met anti-schock materiaal. Nu kijken hoe de bloei gaat met deze lamp maar ik denk wel goed gezien de resultaten. ik heb een kast van 60 bij 45 cm en daar is deze lamp perfekt voor gezien de licht spreiding. kortom: een aanrader voor de hobby-kweker zoals op de site is vermeld.

• Hoe beoordeel je Kweken Met LED?

• Myrthe
    Review voor Kweken Met LED

Op 12-07 heb ik mijn bestelling geplaatst. Vandaag 28-07 is deze in overeg met Kweken met Led geannuleerd omdat de levering uitbleef. Ik heb mijn geld direct teruggekregen. Ook al heb ik mijn geld terug, had ik wél verwacht dat ik mijn product binnen een week zou hebben, zoals ook op de website vermeld staat. Nu heb ik niks en dus ook mijn vriend niks kunnen geven voor zijn verjaardag, wat de bedoeling was. Daarnaast hoorde ik niks van mijn bestelling. Ik heb er zelf iedere keer achteraan moeten bellen. Als iets niet op voorraad is en langer duurt verwacht ik dat ik daarvan een mail krijg. Helaas.

• Nathan
    Review voor Kweken Met LED

Ik heb wel eens en negative coment hier geplaatst omdat ik een pakketje later had gekregen omdat zij niet op voorraad hadden maar wat mij betreft kwekenmetled is de Beste! Top kwaliteit goed service je kunt zij altijd bellen en mailen over jou bestelling Ben blij bedankt :)

• Thierry B
    Review voor Kweken Met LED

Heel tevreden met de SANlight Q5, wat een prachtlamp, Method Seven fullspec is ook echt TOP, Phantom Pro TOP. Thanks^^

Review voor Kweken Met LED

Mijn bestelling was zo thuis!

Goede service

• P
    Review voor Kweken Met LED

A great lamp, was a great gift to my husband! Huge thanks to Bobbie who advised me on the matter and helped make a great choice. I nearly bought something else which would be a total overkill. Patient and cheerful! Thank you a lot Bobbie! Until next time :)

• Sonja
    Review voor Kweken Met LED

Top geregeld aanrader super geholpen

Review voor Kweken Met LED

Tent was binnen een uur gebruiksklaar. Goede montagehandleiding. Ik kan beginnen 🙂