Kwekenmetled.nl

Kwekenmetled.nl

Wilt u ook kweken met led? Bij ons vindt u alles wat u nodig heeft om direct te kunnen overstappen op de meest efficiënte manier van kweken. Wij zijn ervan overtuigd dat het de allerbeste keuze is die u kunt maken: goedkoper en makkelijker in gebruik en beter voor de planten.
led kweeklampen kweektenten plantenvoeding

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 29-09-2023 ingetrokken

8,3
Filter 352 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 335 met beschrijving

• WJ Zwager
    Review voor Kwekenmetled.nl

Komen de levertijden niet na. Na een week gecontacteerd met de vraag of er een verklaring is dat ik mijn bestelling niet ontvang, geen enkele reactie. Na nog een week wachten aangegeven dat ik dan liever mijn geld terug heb, toen opeens een mail dat een gedeelte van mijn bestelling verstuurd is. Die retour gestuurd omdat ik al heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil, daar ook geen enkele reactie op. Ze lijken drukker met het verwijderen van slechte reviews dan het oplossen van de slechte reviews. Momenteel heb ik een geschil geopend bij WebWinkelKeur om te bemiddelen. Wederom geen gehoor van de webshop. Het zou al zoveel schelen als ze gewoon iets laten horen. Vertraging oplopen kan een keer gebeuren, maar communiceer daar dan over. Nu hoor je gewoon weken niks en begin je je toch af te vragen of ze er vandoor gaan met het geld.

Update: Ik heb WebWinkelKeur ingeschakeld omdat de webshop weigert geld terug te betalen voor niet geleverde producten. WebWinkelKeur heeft het keurmerk ingetrokken omdat er niet wordt gereageerd.

• Sven
    Review voor Kwekenmetled.nl

Aangename webshop en snel geleverd

• wendy klomp
    Review voor Kwekenmetled.nl

Ich habe die Pflege meines Gartens mit Ihren Produkten durchgeführt und das erreicht, was ich erwartet habe.

• Ellen
    Review voor Kwekenmetled.nl

Die richtige Anwendung Ihrer Produkte hat mir geholfen, Schädlinge an meinen Pflanzen zu bekämpfen, ich bin sehr zufrieden.

• Michael
    Review voor Kwekenmetled.nl

Gute Aufmerksamkeit bei der Erteilung von Empfehlungen für ihre Produktvielfalt für meine Pflanzen.

• monique
    Review voor Kwekenmetled.nl

Mit Ihren Produkten habe ich festgestellt, dass mein Saatgut viel besser und mit hoher Effektivität gekeimt ist.

• Conrad
    Review voor Kwekenmetled.nl

alles in perfektem Zustand erhalten, die Palntas sind schön und die Bäume sind fantastisch.

• Gunther
    Review voor Kwekenmetled.nl

die Qualität ihrer Produkte und ihre Effizienz sind bemerkenswert.

• Alice
    Review voor Kwekenmetled.nl

ausgezeichneter Service, hervorragende Behandlung und sehr gute Qualität der Produkte.

• Robert
    Review voor Kwekenmetled.nl

Ik had een mars hydro set besteld, toen duurde het weken voordat het verzonden was (deels, namelijk alleen de tent), daarna duurde het weer meer dan een week voordat ik de afzuiging en wat accessoires binnen kreeg en toen kwam ik erachter dat het allemaal niets van Mars hydro was en heb ik de bestelling geannuleerd, de spullen weer terug gestuurd op de post, maar tot op heden (2 maanden verder) nog steeds geen geld retour gezien.

• MF
    Geverifieerde klant van Kwekenmetled.nl

Komt de beloofde niet na morgen bezorgd. Wacht al 4 dagen nog niets mogen ontvangen. Jammer hoor!

• Rink Diepstra

Snelle levering 👍

• TIM CLERINX

Levering duurt wel lang

• Bart
    Review voor Kwekenmetled.nl

Veel te lang wachten op een artikel dat besteld was en in voorraad was. Na 1 week wachten, betaling in orde trouwens, geen reactie op emails, online en telefoon blijft op wachtmuziek voor 40 min. En nog geen nieuws over mijn bestelling. Niet aan te raden qua service !

• S w

Snelle service . Alles goed verpakt . Dik in orde

• Gert Geentjens
    Geverifieerde klant van Kwekenmetled.nl

Mijn product was niet compleet.de lamp ontbreeky

• Joeri
    Review voor Kwekenmetled.nl

Maar de helft van de bestelde artikelen geleverd. Geen mogelijkheid om contact op te nemen. Mails worden niet beantwoord en de telefoon schakelt onmiddellijk uit

• Jacob de Jong

snel en correct

• Irma Valero
    Geverifieerde klant van Kwekenmetled.nl

Snel bezorgd en goed verpakt

• Sander

Fijne lamp. Super snelle service🤙