L'élianne
L'élianne is een professioneel bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van hoge kwaliteit honden-reismanden. De reismanden van L’élianne worden gekenmerkt door het unieke design en de stevige kwaliteit. L’élianne biedt de mogelijkheid om met uw hond veilig op reis te gaan.

Een perfecte keuze voor iedereen die met zijn huisdier onderweg is en een veilige en comfortabele plaats voor zijn huisdier in de auto wil creëren. Het product kan is zowel een reismand als gewone hondenmand in het huis. Het wordt geleverd met een veiligheidsgordel waardoor de hond veilig in de auto mee kan rijden. Door het zachte materiaal met zachte pluche is het ideaal voor vervoeren, reizen of lange ritten met de hond in de auto.
9,9

• Corine
    Review voor L'élianne

De kwaliteit van de mand is super. De band voor de bevestiging op de achterbank is alleen wat lang waardoor de mand gaat schuiven als je de bocht om gaat, ik heb dit opgelost door de band aan de lagen haken vast te zetten ipv de hoge. Dit is beter. Mijn hond oogt een stuk rustiger tijdens het rijden en gaat nu zelfs liggen.

• Leon
    Review voor L'élianne

De producten van l'Elianne zijn van een uitzonderlijk hoge kwaliteit en de service is vriendelijk en persoonlijk. Ik heb hier de honden autostoel besteld en deze werd snel geleverd met een complete set aan accessoires en keurig verpakt met een kleine verrassing voor de hond.

• Hoe beoordeel je L'élianne?

• Michele
    Review voor L'élianne

Snelle levering, uitstekend product, goede kwaliteit en ziet er ook nog eens heel mooi uit. Is super comfortabel voor de hond

• Andre
    Review voor L'élianne

Snelle levering en mijn hondje is er helemaal blij mee...prima product

• Cindy
    Review voor L'élianne

Zeer snelle en correcte afhandeling. Ons mandje was mooi verpakt met snoepjes en daar was ons hondje natuurlijk ook blij mee. 😀 we zijn er al een eerste keer mee op reis geweest, eerst was het een beetje onwennig maar met de terugreis lag ze heel de weg lekker te slapen in haar mandje.

• Cécile Hagenaars-Klapper
    Review voor L'élianne

Alles is gegaan volgens afspraak. Producten in het écht mooier dan verwacht. Goede kwaliteit. Alles van hoogwaardige afwerking. Honden veilig kunnen vervoeren. Snelle bezorging. Absoluut een aanrader

• Belinda
    Review voor L'élianne

Geweldige service, super mooi ingepakt en de hondenkoekjes waren zeer gewaardeerd door onze Marcel! Ze helpen je super graag verder en zullen op al je vragen een antwoord geven!

• Merel

Perfecte service! Goed kwalitatief product

• Anne
    Review voor L'élianne

Ik heb mijn Dog Car Seat binnen een aantal dagen na bestelling thuis ontvangen. De stoel was goed ingepakt met hondenkoekjes als een leuk extra. Je ziet dat het goede kwaliteit is en het was ook direct goedgekeurd door mijn hond. (Dutje? Hier? Ja!) Wij hebben het ondertussen gebruikt voor op reis te gaan met de auto en mijn hond blijft er rustig in liggen en slapen. Het is zo comfortabel dat ik ben zelfs een beetje jaloers ben!

Alle contact met L'élianne was ook heel positief. Ik kan het alleen maar aanraden!

• Annemiek
    Review voor L'élianne

Super kwaliteit hondenmanden en super service met alles wordt meegedacht.