L'élianne ®

L'élianne ®

L'élianne ® is een luxe online hondenwinkel, met een moderne honden autostoel, een luxe hondentas, functionele hondenkleren & innovatieve reisaccessoires. Dat zal jouw hond perfect voorbereid maken voor het volgende (auto) avontuur!
9,9

• Caroline Avonds
    Review voor L'élianne ®

Ik heb de hondenstoel besteld voor mijn (standaard) teckel pup zodat de eerste autorit goed zou verlopen en een fijne ervaring zou zijn.
    En deze missie is meer dan geslaagd geweest, ze was zeer kalm en tegen dat we bijna thuis waren (ritje van 15 min.) was ze al ingedommeld!
    Dit had ik nooit verwacht, hoe rustig ze hierin zit en is.
    De autostoel biedt veiligheid en comfort aan tijdens de autorit.
    Ik ben zo overtuigd dat als onze kleine meid volgroeid is, we een tweede autostoel aanschaffen voor in de auto van mijn man.

• Elise
    Review voor L'élianne ®

Wat een mooie hondenstoel! We zochten een stoel voor onze hond in de auto en kwamen bij toeval op de site van Lelianne uit. We hebben de stoel nu meer dan een jaar en zijn echt super tevreden! Echt een hele mooie kwaliteit. Materialen en kleuren zijn nog steeds heel erg mooi! Onze hond zit heerlijk, net een troon! Meestal ligt ze heerlijk rustig te slapen. Wij zijn heel erg blij!!

• Hoe beoordeel je L'élianne ®?

• Laetitia
    Review voor L'élianne ®

Onze (geadopteerde) hond was zeer angstig in de auto. Bleef altijd staan, altijd aan het hijgen en aan het trillen. Hierom zijn we op zoek gegaan naar iets wat zou kunnen helpen en kwamen we op deze site. De hondenmand hebben we nu ongeveer een half jaar en we zijn ontzettend tevreden. Ze springt nu zelf de auto in, in de hondenmand en gaat meteen liggen. Als we s avonds terugrijden slaapt ze zelfs in de mand. Hoewel je merkt dat ze autorijden nog steeds niet fijn vindt, is het echt al een wereld van verschil! Al met al, ontzettend blij met de aankoop!

• Mirella
    Review voor L'élianne ®

Snelle levering, alles netjes beschermt verpakt. Hond is niet meer onrustig, gaat weer graag mee en slaapt ook weer op lange ritten in de meest onmogelijke standjes. Weg blij mee! Ook alles makkelijk wasbaar en of af te nemen. Op rit wil de hond nog wel eens een modder bad nemen. Top product!

• Nunu
    Review voor L'élianne ®

Ik ben zeer tevreden over de hondentas. Mooie design en kwalitatief. Ik ben blij en Gizmo is er ook blij mee

• Puk alias Diva!
    Review voor L'élianne ®

Puk alias een echte Diva.

Pukje is overgelukkig in haar nieuwe auto stoel.
    En dan te bedenken dat dit honden kind ontzettend wagen ziek is van nature.
    Na amper 20 meter rijden moest ze vaak al spuwen🥴🤮

Dus nooit meer een ritje zonder wagen reis tabletten. 😮‍💨

Totdat ik de revieuws las van L’élianne haar mooie degelijke kwalitatieve auto/vlieg/reis lijn en accessoires.

Wat als ze deze toch zeer luxe auto set ( overigens iedere euro waard).
    Ook steeds onder spuwt en het niet zou helpen bij mijn kleine Pukje.

Want in haar huidige auto stoel houd ze het ook niet droog.
    Standaard op stap met reis pillen, plas matten, plastic afval zak, baby doekjes/ schoonmaak doekjes en een schone set kleren gezien Pukje een Naakthond is.

En bij weersomstandigheden toch met kleding beschermd moet worden tegen weersinvloeden. Als ook temp. verschil auto in en auto uit.
    Bepakt en bezakt vaak op reis voor een ritje van amper 10 minuten naar bv de dierenarts.
    Pffff… was zo blij toen mijn laatste kind die periode voorbij was dat je, je altijd een pak ezel voelde als ge van huis af ging.
    Altijd een gevulde baby tas moest mee sjouwen waar je dan ook naar toe ging.
    En nu is het geen baby tas afgeladen maar een honden tas. 😮‍💨

Wat me overhaalde tot deze aanschaf waren de goede reviews plus dat de auto stoel zo degelijk en robuust eruit zag op de foto’s van L’élianne haar website, plus de omschrijving qua specificatie’s dat het o.a. de deiningen van auto bewegingen zoals schokken/ hobbels/schakelen/verkeerdrempels/nauwe bochten en het moeten afremmen tegen gaat en dus stabiliteit creëert voor de hond/kat vanwege zijn robuustheid en degelijkheid.
    Omstandigheden die worden glad gestreken ?? en die wel degelijk Pukje zou kunnen helpen met haar wagen ziekte.

Dubben afwegen, nachten overwegen maar uiteindelijk wil je als baasje immers het allerbeste voor je honden kind en vooral als het geen doorsnee hond is die 9 van de 10 keren al van enthousiasme in de auto springt met een uitgelaten blik van kom maar op met die rit ik heb er zin in met een kwispelende staart die fier omhoog staat. ( zoals de hond van de buren die auto rijden mega leuk vindt en er al inzit voordat je met je ogen knippert en het als een waar feestje beleefd 🥳)

Ook probeer ik het auto rijden enigzins te voorkomen maar soms ontkom je er niet aan om toch een stukje te moeten rijden met je hond. Al is het naar de dierenarts.
    Maar iedere keer voel ik me weer schuldig als ze me aan kijkt met een gezicht van 🤢

Dus toch de knoop door gehakt na ervaring met een goedkopere variant die het deinen van de auto toch niet deed verminderen en waar ze toch niet stabiel en lekker in zat of lag. Ook omdat ze rusteloos is en strak staat van de stress alleen al als ik haar in de auto stoel zet terwijl de auto nog stil staat en de motor nog niet gestart is.

Beslissing gemaakt.
    Dan ook maar in 1 x goed doen en vol verwachting en met gespannenheid bestel ik de hele auto set plus accessoires en zei tegen Pukje.
    Ik hoop zooooo dat het je zal helpen.
    De nog stille gedachten dat je misschien niet meer ziek zal worden geeft me hoop! 🙏

Ik liet de zending binnen komen bij een PostNL service punt bij mij in het dorp.
    Mooi 👍 de PostNL mail viel in mijn mail box dat het pakket was aangekomen bij PostNL service punt.
    Dus ik in de auto en direct er naar toe om het pakket op te halen.

Aangekomen bij het PostNL service punt was er daar van alles mis gegaan met de zending.
    Om een lang verhaal kort te houden.
    Nadat ik direct contact heb op genomen met L’élianne
    heeft L’élianne een ongelofelijke vriendelijke directe nette service geboden en binnen no-time was het PostNL probleem opgelost.
    Dat voelde als consument/klant enorm fijn.
    Dus klanten service/ tevredenheid meer dan een dikke 10 sterren ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️enz.

Even later werd ik stil bij het uitpakken van de honden stoel die verpakt was in het plastic met daarbij gesealde kussens in plastic die ik mocht plaatsen in de daarvoor bestemde hoezen, de zijkanten alias bumpers van de auto stoel. En echt met recht mag ik zeggen bumpers!
    Als ook het grote dikke kussen waarop de hond/ kat zit/ligt.

Eerst een verstevigde onderkant als bodem met daarop een dik kussen voor in de hoes, ene zijde de nylon stof en de andere zijde de teddy zachte zijde.
    Wat een ontzettende mooie degelijke robuuste auto stoel 🙏🤩❤️
    Prachtige sjieke stevige kwaliteit stof/leer, stevige stik naden, gouden ritsen als ook een goud logo enz.
    De luxe straalt ervan af.
    Maar bovenal zijn de geschreven reviews stuk voor stuk waarheid.
    Het is een stevige ruime kwalitatieve stijlvolle degelijke auto stoel.

De voorpret van het in elkaar zetten was dan al een feestje op zich 🥳
    De laatste handeling was de bescherming van plastic/ papier af halen van de handvaten riem als ook de plastic bescherming van het logo eraf halen.
    En daar stond hij dan. 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
    En Pukje er naast helemaal enthousiast want die dacht dat is mijn nieuwe Diva troon voor in huis.
    Ze is vanwege dat ze een Naakthond is verzot op slaap zakken. Als ze maar lekker warm ergens in kan kruipen ( in een vorig leven is ze volgens mij een Sphynx kat geweest. Die kruipen ook altijd overal in en onder of tussen 😉
    En deze slaapzak is een regelrechte hit! Een echte topper 👍zo dik en warm en stijlvol.
    Ik legde de slaapzak half open in de auto stoel ( het is tenslotte nog lekker warm weer) en hoefde niet eens te zeggen tegen Pukje, “ probeer maar”.
    Want ze sprong er direct in voordat ik ook maar mijn handen had terug getrokken na het erin plaatsen van de slaapzak in de auto stoel.
    Speedy Gonzales was er niets bij 😉

Ze keek me aan met een blik van 🤗😍hou van jou vrouwtje!
    Met een grote glimlach op mijn gezicht bij het zien van Puk haar reactie op de auto stoel.

Toch kruiste heel even zorgelijk de gedachte door mijn hoofd van 🙏laat het nu ook nog alsjeblieft werken.

Ik had nog wat extra bevestigingen besteld voor de isofix haken.
    Dit omdat ik de stoel zo hoog mogelijk op een extra kussen wilde plaatsen op de auto stoel.
    Deze ervaring was me op gevallen bij Pukje dat als ze duidelijk zicht had naar buiten dat al een klein beetje hielp tegen haar misselijkheid tijdens het rijden.

In de ochtend met goed dag licht ☀️ had ik er gewoon zin in om hem te installeren in mijn oude autootje.
    Groot verschil is dat mijn oude autootje 26 jaar oud is en in het niets valt met zo’n prachtige auto stoel erin. Pukje heeft een ware diva troon de eye catcher van de hele auto 🤩
    Makkelijk te bevestigen.
    Dus hij was zo geplaatst.
    Wel eens waar nog met een hoog kussen eronder maar ze kan als een ware Diva naar buiten kijken.
    Slaapzak erin, knuffeltjes erbij.
    Helemaal af! 🤩niets meer aan doen 👍

En toen kwam het grote moment.
    Hondentas bepakt, tilde ik Pukje in haar troon.
    Normaliter is ze wiebelig en gestresst en heeft ze absoluut geen zit vlees.
    Harnas wat ik besteld was, was helaas te groot maar wordt binnenkort toch opgelost door L’élianne gezien ze een maat XS harnas ook in haar assortiment erbij krijgt 🥳dus nu nog maar even met haar oude tuigje goed vast zetten.
    Uiteraard pil half uur geleden vooraf aan het rijden erin bij Pukje. En ik nam plaats achter het stuur en zei tegen Pukje “Lieverd we gaan rijden in je mooie Diva auto stoel. Knuffel erbij en dat is fijn 🥰 lekker zitten of liggen en alles komt goed 🤞 “

Plastic tas op de voormat.
    Doekjes in de aanslag en daar gaan we.
    Zachtjes reed ik weg vanuit zijn 1.
    Heel zachtjes door schakelen naar zijn 2.
    En probeerde mijn energie level zo laag mogelijk te houden dat ze stabiliteit en vastberadenheid zou voelen.
    Ik negeerde haar door naar haar te kijken en zei haar “dat is leuk! Gezellig met het vrouwtje mee”

Maar hield haar stiekem nauwlettend in de gaten vanuit mijn oog hoeken.
    Normaliter begint ze bij de eerste bocht al haar bek af te likken.
    Bij de eerste verkeersdrempel einde mijn straat al te geeuwen en dan weet ik dat ik alert moet zijn omdat het nauwelijks 5 meter later dan al 🤢🤮spuwen wordt.

Maar ik dacht dat ik droomde. Waar normaal het punt is dat ze begint te geeuwen en wiebelig begint te worden ging ze nu zitten en keek ontspannen uit het raam.
    Dacht nog hou je me nu gewoon voor de maling. Ik ging de bocht om uit de woonwijk en draaide de structuurweg op. Met in gedachten als het fout gaat rij ik er bij de eerste rotonde af. Maar neen ik nader de rotonde en ze gaat liggen, geeuwt niet, likt haar bek niet af, is niet onrustig en warempel mevrouw nestelt zich lekker in de slaapzak door ontspannen te gaan liggen. Niet te geloven dit!

Ben toch bij de eerste rotonde weer rechts om keer gegaan naar huis omdat ik echt dacht nu gaat het goed en wie weet als ik 5 minuten langer door rij dat het toch teveel is van het goede en ze alsnog niet lekker wordt.
    Droog als ook verbaasd thuis gekomen hemelde ik haar enthousiast op.
    Wat was ik blij en vooral omdat toen ik zei, “ we zijn weer thuis kom maar”. Bleef ze liggen 👀🤨

Thuis binnen een kluifje als beloning.
    Ik kon er niet over uit.
    De volgende dag dacht ik alles of niets.
    Geen pilletje wel weer een goed bepakte honden tas mee. Doekjes en plastic zak op de grond voor als het mis gaat.
    Want dit keer zonder pil had ik er een hard hoofd in.
    Deed haar tuig om liep de deur uit richting auto en zag dat haar goede zin dat ze dacht we gaan een rondje lopen ver te zoeken is toen ik de auto deur open maakte.
    Ik zette haar wederom op haar Diva troon.

Ze snufte en rook haar geur.
    Ze draaide 3 rondjes en ging liggen!!!!!!! We stonden nog stil voor de deur.
    Ze deed zo anders, als of het de normaalste zaak van de wereld was en wederom starte ik de motor. En zei weer “we gaan op pad gezellig met het vrouwtje mee”.
    Ze keek me met haar hazelnoot bruine kijkers aan en ik reed zachtjes weg in zijn 1.
    Heel zachtjes want had me voor genomen einde straat is het bingo!
    Ze ging liggen en deed haar pootjes over het voorste kussen waar ze zachtjes op hing en keek op haar gemak uit het raam.
    Dit kan niet, dit is onmogelijk! Puk je houd me voor de 😝gek.

Ze keek me aan met een blik wat zit je me nu aan te kijken! Met andere woorden kijk nu maar op de weg en niet naar mij zag ik haar denken.

Nou ik heb een tour gemaakt van 15 minuten rondje dorp en kwam droog aan met een happy Pukje die zelfs nog gewoon bleef liggen terwijl ik de motor uit deed.
    Ik zei haar met een lachende blik. “ Ga je mee of blijf je lekker liggen!”

Met een dikke kus boven op haar snuit zei ik dat ik giga trots was op haar.
    Thuis gekomen stond zelfs de buurvrouw verbaasd te kijken.
    Pukje in de auto ? Ze is toch wagen ziek? Of moest je naar de dierenarts, is er wat met Pukje?
    Neen op bijna alle vragen neen en ja ze WAS wagen ziek maar nu…….en vertelde van mijn eigen ongeloof over de laatste paar dagen.

Hoe is het mogelijk zei mijn buurvrouw.
    Ik legde haar het verhaal uit en wees naar de voor stoel.
    Ja, zei mijn buurvrouw ik zag je van de week al de stoel installeren en de andere eruit. Toen zei ik al tegen mijn man. Die heeft een mooie auto stoel gekocht joh! Maar die zal niet lang mooi blijven want wij zeiden nog tegen elkaar. Puk spuwt toch altijd.
    Ja, dat klopt! zei ik het is een prachtige stoel qua uitstraling maar daar heb ik het in de eerste plaats niet voor gedaan.
    In de beschrijving van deze auto stoel stond door zijn degelijkheid en dikke kussens dat het veel ongenoegen van auto rijden weg zou halen en dus bij uitstek geschikt is voor hond/kat met wagen ziekte.
    En jullie zien het, het is nog waar ook. Hij is nog steeds brandschoon geen druppel niet eens kwijlen sterker nog geen pilletje en daar alleen al om kan ik een traan laten vallen van blijdschap.
    Want het liefste geef ik haar geen pil.
    En nu heb ik eigenlijk net een nieuw doosje gehaald omdat ik dacht dat moet ik langzaam af bouwen en wie weet gaat het niet goed komen.
    Maar eerste ritje ging zonder problemen met pilletje en nu zonder pilletje dacht ik alles of niets.
    Geloof het of niet! Ik moest me zelf ook knijpen onderweg maar het is goed gegaan.
    Kan het zelf nog nauwelijks geloven.
    Deze week heb ik iedere dag een ritje gemaakt en steeds net iets langer weg.
    En het is echt ongelofelijk maar waar!
    Ze is niet 1 keer, maar dan ook echt niet een klein beetje zelfs niet een ietsie pietsie beetje meer misselijk
    geweest.
    Sterker nog Pukje is een totaal ander honden kind als dat ze was voorheen in de auto.
    Ze zit ontspannen op haar kont of heel relaxt liggend in haar slaapzak in die stoel en laat het over haar heen komen of het de normaalste gang van zaken is. Alsof het altijd zo is geweest!

Ze wiebelt niet is rustig. Geen stress maar relaxt ik durf nauwelijks hard op te zeggen dat ze gewoon geniet!
    Het is gewoon echt waar!
    Pukje is na 6 jaar niet meer wagen ziek.
    Sterker nog het is een genot om haar zo te zien zitten/liggen in haar troon. Met haar blik op buiten gericht.
    Met recht is ze en gedraagt ze zich nu als een echte Diva!
    Pukje blij en vrouwtje heeeeel blij.

Dank, 🙏 dank je wel L’élianne voor alle goede service en het zeer aangename contact en het grote kado aan vertrouwen wat je mijn Pukje hebt gegeven.

Ik stuur je hierbij vele foto’s toe van een Pukje die geniet.
    Het lijkt een droom maar is het niet!
    Het was een droom, een droom die uit is gekomen.
    Hondentas in de kast en ik ben over gelukkig om te zien dat mijn Pukje nu geniet van auto rijden terwijl het eerst haar ware nachtmerrie was.
    En zeg nu zelf! 😍zo’n mooie relaxte troon zouden we zelf toch ook willen! 😉
    Pukje is een echte bofkont!🐕👸

• Jacqueline te Buck

Top service, top producten

• Tanja
    Review voor L'élianne ®

Heel vriendelijke en snelle service. De automand is fantastisch! Degelijk materiaal, mooie luxueuze afwerking.

• Charlotte
    Review voor L'élianne ®

Prachtige reismand, mijn hond heeft nog nooit zo relaxed in de auto gezeten!

• Paulien
    Review voor L'élianne ®

Prachtige blauw met crème autostoel gekocht. Ziet er luxe uit en van goede en stevige kwaliteit. Net als op de foto’s op de website. De pup is niet meer bang in de auto.

• Nora
    Review voor L'élianne ®

Prachtige tas, goede kwaliteit en snel geleverd.
    Onze hond is er superblij mee

• Ellen Vetters

Zeer snelle levering.
    We hebben de Luxe honden autostoel xl besteld.
    Eerst zat ons teckeltje in een kleine softbench waar hij zich niet goed in voelde wat zich uitte in constant gehuil.
    Omdat we er nu een vriendje bij hebben, zijn we voor de XL autostoel gegaan.
    Sinds ons teckeltje deze heeft verlopen de autoritten een pak aangenamer.
    Ook zijn vriendje is heel erg op zijn gemak en slaapt gewoon in deze super comfortabele mand en ze ziet er dan ook nog eens super mooi uit.
    Wij zijn fan.

• Joke
    Review voor L'élianne ®

Snelle levering. Fantastische luxe uitstraling. Goeie kwaliteit.
    Met Isofix sluiting snel en veilig te bevestigen.
    Mijn hondje was altijd nerveus en heel onrustig in de auto.
    Sinds ik de Marineblauw Designer Luxe Hondenautostoeltje heb is mijn hondje relaxed. Ze kijkt naar buiten, met lange ritten gaat ze zelfs slapen.
    We hebben de autostoel in het begin veel in de huiskamer gezet zodat ze er een veilig gevoel bij kreeg. Dat advies las ik ergens op deze site. Samen met het tuigje van L'Elianne kan ik mijn hondje veilig vervoeren.

• Monica
    Review voor L'élianne ®

Wij hebben een Designer Luxury Dog Car Seat | Olive Green besteld en wauw, wat een pracht tas is het. Het straalt zo veel luxe uit en onze Havanezer zit en ligt er heerlijk in. Ze steunt in de auto vaak met haar koppie op de zachte rand van de tas om mij in de gaten te houden.
    Als we een weekend weg gaan of op visite dan wordt het gebruikt als mand en blijft ze daar braaf in liggen. De hoes van het kussen heb ik al een keer gewassen en blijft net zo mooi als het was. Ik zou iedereen zo'n tas aanbevelen want je hond ligt er comfortabel in en het is z'n geld dik waard.

• Cindy
    Review voor L'élianne ®

Zeer mooie autozetel voor onze lieve hond. Kwalitatieve afwerking, zachte kussens, reservehoes … zeer tevreden, waar voor ons geld !

• Grace Carp Visser
    Review voor L'élianne ®

Pip zit heerlijk in haar tas😊🐾

• marie
    Review voor L'élianne ®

Top kwaliteit en Top service! Ik heb twee autostoelen en een hondentas gekocht. Ze antwoorden perfect op mijn verwachtingen. Mijn honden voelden ze zich niet altijd goed in de auto. Nu reizen ze graag mee.

• Freija
    Review voor L'élianne ®

We zijn super tevreden van de dog carrier maat S. Ideaal voor onze pom als we gaan wandelen of bij uitstapjes. We gebruiken hem ook steeds in de auto en we merken dat ons hondje rustiger is en liever met de wagen op stap gaat. Iets duurder dan andere tassen maar helemaal de prijs waard. En het ziet er natuurlijk ook helemaal top uit!

• Leontine
    Review voor L'élianne ®

Hij was best prijzig maar eenmaal thuis snapte ik dat

• Marsha & Teddy
    Review voor L'élianne ®

Wij hebben al heel wat honden autostoeltjes gekocht maar allemaal gingen ze stuk. Daarom nu voor dit merk gekozen en wij zijn er heel erg blij mee. Teddy ligt er heerlijk in te slapen tijdens onze autoritten en binnenkort onze puppy Beer misschien ook. Echt een aanrader!