L'élianne
L'élianne is een professioneel bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van hoge kwaliteit honden-reismanden. De reismanden van L’élianne worden gekenmerkt door het unieke design en de stevige kwaliteit. L’élianne biedt de mogelijkheid om met uw hond veilig op reis te gaan.

Een perfecte keuze voor iedereen die met zijn huisdier onderweg is en een veilige en comfortabele plaats voor zijn huisdier in de auto wil creëren. Het product kan is zowel een reismand als gewone hondenmand in het huis. Het wordt geleverd met een veiligheidsgordel waardoor de hond veilig in de auto mee kan rijden. Door het zachte materiaal met zachte pluche is het ideaal voor vervoeren, reizen of lange ritten met de hond in de auto.
9,9

• Fiona
    Review voor L'élianne

Gewéldige service, kwaliteits producten en klantvriendelijk. Heb de rain coat besteld en mijn hond is er erg blij mee. Zit goed, doet makkelijk aan en staat hem erg goed. Helemaal blij met mijn bestelling.

• Yukiko
    Review voor L'élianne

Super goede service en snelle levering! Yukiko kon nog niet goed alleen zitten tijdens het autorijden maar met de mand van L’élianne gaat het steeds beter gelukkig. Ook thuis vindt hij het lekker om er soms in te kruipen, geweldig dat je er zoveel kanten mee op kan. Super bedankt!

• Hoe beoordeel je L'élianne?

• Soia
    Review voor L'élianne

Soia vindt auto rijden verschrikkelijk en kon maar geen rust vinden. Nu, met zijn nieuwe bedje, gaan de ritten steeds beter. Hij kan veilig uit het raam kijken en Soia lijkt veel rustiger nu hij zo comfortabel zit ❤️
    Ook is de communicatie en levering echt super! ✨

• Toeter (lifeoftoeter)
    Review voor L'élianne

Toeter vindt de tas/mand helemaal geweldig. Hij ligt standaard in de auto en ze ligt nu altijd lekker te slapen als we gaan rijden. Je kan hem makkelijk meenemen en als ‘plaatsje’ gebruiken. De levering was snel en het contact is heel goed. Ik heb de tas al aan wat mensen aangeraden bij puppycursus en daarom geef ik 5 sterren!

• Lilian
    Review voor L'élianne

Een vlotte verwerking en levering van de bestelling. De reismand is een mooi product. Onze cockerspaniel zit er graag in. Thuis ligt de reismand opengeritst en ook dan maakt de hond er graag gebruik van.

• Michelle
    Review voor L'élianne

Enorm snel, vriendelijk en goed contact. Snel verzonden en in huis, en dan ook nog eens een kwalitatief super product! Onwijs tevreden.

• Priscilla Jourdan
    Review voor L'élianne

Contact met de leverancier is subliem. Snel, praktisch en erg vriendelijk. Het product, een travelbed voor honden, is van hoge kwaliteit en erg mooi om te zien. Mijn puppy vind het heerlijk om samen op pad te gaan met de auto.

• @jackrussellbo_tje (Michelle)
    Review voor L'élianne

Geweldige service, mijn vragen over de reismand en het badjasje werden netjes beantwoord. Verzending ging erg vlot. Ook het pakket was erg mooi en verzorgt verpakt, de zijkanten van de reismand zijn mooi stevig en toch nog zacht, de onderkant (kussen) is echt super zacht. Ook dat de voorkant open kan is een groot pluspunt. De reismand is super luxe en een echte eyecatcher! Het badjasje (Maat M) is van hele mooie kwaliteit, en erg stevig. We hebben hem vandaag getest na het douchen en het werkt echt heel goed, Bo’tje heeft het niet meer koud en ze droogt snel op. beide producten zijn een echte aanwinst en must have voor elke hondenliefhebber.

• Puktheteckel
    Review voor L'élianne

Kwaliteit, luxe en service! Top product! Uiterst tevreden mee. Aanrader!

• Angela
    Review voor L'élianne

Super functioneel! Is fijn om te vervoeren, maar je hebt ook meteen een mand!