LAB02.nl
Hip up your daily life! LAB02 is dé online lifestyle-store, vol met gekke, hippe, unieke, betaalbare items voor je dagelijkse leven. Vaak handgemaakt, en te personaliseren. Elke dag zijn we op zoek naar de meest trendy items voor eerlijke prijzen. Wij vinden namelijk dat design ook betaalbaar kan zijn. En met jouw aankopen willen we niet alleen jou blij maken, maar ook een verschil maken voor de mensen die dat hard nodig hebben.

Lidmaatschap per 18-06-2020 stopgezet

8,0

• Dominique
    Review voor LAB02.nl

Als je adverteert met ''gratis ingepakt | altijd een cadeautje bij je bestelling'' voeg dan ook een cadeautje toe en pak de artikelen in met liefde en niet bij elkaar gepropt in een stuk folie met een plakbandje en een sticker. Ik heb de artikelen uitgepakt en opnieuw ingepakt want zo wilde ik het niet kado geven.

• Barbara
    Review voor LAB02.nl

super service! artikelen waren netjes ingepakt.
    Ook de communicatie en verzending waren zeer vlot.
    Een aanrader!

• Sophie postma
    Review voor LAB02.nl

Lab02 is precies wat ik altijd al heb gezocht. Mooie spullen van goede kwaliteit die helemaal mijn stijl zijn bij elkaar! De winkel in Apeldoorn was super ruim en prachtig ingericht. Ook nog even gebabbeld met de enthousiaste onderneemster Femke en de gezellige medewerkeers. Zeer aan te raden.

• Jelle Pera
    Review voor LAB02.nl

Super snelle service en hele toffe winkel. Gezellig personeel die eraan alles doen om het beste voor je inrichting te creëren.

• Albert Oving
    Review voor LAB02.nl

Code van kerstpakket werkt niet!

• Annemiek
    Review voor LAB02.nl

Lab02 maakt voor mij HET grote verschil in excellente, persoonlijke service en prettige communicatie! Femke van Lab02 deed er alles aan om te zorgen dat wij tevreden waren met onze prachtige spiegel (Donna5). Ze maakte haar doel om ons een hoogwaardig product te leveren meer dan waar! Toen er door pech tot twee keer toe iets fout ging zonder dat zij daar iets aan kon doen, kwam ze met een passende oplossing en een leuke verrassing met lieve kaart! Naast een excellente service, vriendelijke en heldere communicatie zorgt Lab02 ook voor een snelle levering. Graag tot een volgende aankoop!