LAWI sportswear | Official website | Custom made | Webshop | #ridelawi

LAWI sportswear | Official website | Custom made | Webshop | #ridelawi

LAWI is een full service merk in het maken van sportkleding. Naast een uitgebreide eigen collectie is er ook de mogelijkheid om in een eigen design sportkleding te laten ontwerpen.

LAWI is een specialist op het gebied van custom designed sportkleding voor recreanten, clubs, teams en professionals in diverse sporten, o.a. wielrennen, triathlon, schaatsen en hardlopen. Naast ons ruime assortiment aan sportkleding is vrijetijdskleding ook in een eigen ontwerp te verkrijgen.

ForGo Sports is een distributeur in custom made sportkleding en de overkoepelende organisatie van het merk LAWI sportswear BeNeLux.

''We don't design clothes, we design passion.''
Mode, Fashion & Accessoires, Retail & B2B, Sports & Outdoor
9,9

• Laura
    Review voor LAWI sportswear | Official website | Custom made | Webshop | #ridelawi

Goede website, erg goede klantenservice en een uitstekende kwaliteit?

• Mark Groeneveldt

Snelle service, volgende dag had ik mijn wielerkleding al in huis. Daarnaast is het materiaal erg goed! Blijft lang sterk. Ik gleed vorige werk zachtjes uit in een gladde bocht. Totaal geen schade aan mijn kleding.

• Hoe beoordeel je LAWI sportswear | Official website | Custom made | Webshop | #ridelawi?

• Eelke Westra
    Geverifieerde klant van LAWI sportswear | Official website | Custom made | Webshop | #ridelawi

-snelle levering - betrouwbare service -goedkoop -uitstekende kwaliteit

• Henri Klijnstra

Kwaliteit van het materiaal is erg naar wens!

• Dennis van Bergen

Heel tevreden over Lawi. Mooie kleding en direct contact.

• E Been

Goede service, nette en snelle levering. Aanrader

• Joost De bres

Prima, kwam in2 gedeeltes maar werd keurig aangegeven

• Twan Jansen

Prima service en perfecte kleding.
    Alles persoonlijk aan te passen. Geweldig!

• Toos

Prima ! Snel geleverd en goede kwaliteit.

• Tom

Overzichtelijke webshop met veel aanbod. Persoonlijke en snelle service!