De Steiger 30

A De Vries beoordeelde op 2019-10-15

Fred van Poelgeest beoordeelde op 2019-10-15

Guus De Haan beoordeelde op 2019-10-15

Riet Ambagtsheer beoordeelde op 2019-10-15

Snelle levering en prima producten en niet te duur.

Jasper Blom beoordeelde op 2019-10-15

Frederik beoordeelde op 2019-10-15

Heel tevreden, snelle levering, dus blije klant. En nu maar besparen.

Teun Mooij beoordeelde op 2019-10-15

Goede duidelijke website, mooie producten al diverse malen besteld lekker led licht

J.A.M. Plessen beoordeelde op 2019-10-15

Snelle en correcte levering en goede prijsstelling.

C Hollleman beoordeelde op 2019-10-15

Te weinig iinfo bestelling

A Welleman beoordeelde op 2019-10-15

Marcel Haex beoordeelde op 2019-10-15

Aarti Babolall beoordeelde op 2019-10-15

Wat lampen betreft heel erg tevreden. Bezorging minder tevreden. Woensdag avond besteld en pas maandag ontvangen.

Johannes Van der want beoordeelde op 2019-10-15

Snel en correct.

hendri kok beoordeelde op 2019-10-15

r koopman beoordeelde op 2019-10-14

Rudolf Le Poole beoordeelde op 2019-10-14

Aangeschaft ter vervanging van 2 vergelijkbare LED-lampen; jammer genoeg wel wat minder licht maar toch zeer bruikbaar

Amy beoordeelde op 2019-10-14

Tevreden met de bestelling, kwam snel binnen en het was goed ingepakt. Blij met de lampen!