LED-gigant.nl de nummer 1 LED webshop en LED groothandel van Nederland & Belgie

LED-gigant.nl de nummer 1 LED webshop en LED groothandel van Nederland & Belgie

LED-gigant.nl is de nummer 1 webshop in Nederland & Belgie op het gebied van LED profielen, LED strips, LED aansturing. Bent u op zoek naar een LED verlichting leverancier waarbij u alles compleet op maat aangeleverd krijgt dan is LED-gigant.nl uw vaste leverancier.

U bent van harte welkom in onze LED showroom in Purmerend.
Kom gerust langs of maak een afspraak voor uitgebreid advies over uw project.

Of het nu gaat om een particulier of zakelijk project. LED-gigant.nl helpt u graag verder!
8,3
1.629 klantbeoordelingen

• Frans Vandenhove
    Review voor LED-gigant.nl de nummer 1 LED webshop en LED groothandel van Nederland & Belgie

Door de regels te volgen van de web verkoop

• Jaap

Super advies gehad in de showroom, goede koffie en veel geleerd van Quincy over led en led installatie.

• Hoe beoordeel je LED-gigant.nl de nummer 1 LED webshop en LED groothandel van Nederland & Belgie?

• JJ

Goed en snel advies, heel behulpzaam bij het maken van je keuzes. En goede kwaliteit producten.

• Romy Molenaar

Heel goed geholpen en echt super kwaliteit! Helemaal top!

• M.affie110901@hotmail.com

Zij hebben goeie kwaliteit spullen en snel geleverd ik ben ook langs de winkel geweest het zijn heel vriendelijke jongens die je graag helpen en adviseren over hun producten zodat je de juiste keuzes maakt

• W.K

Je krijgt goede uitleg in de winkel

• Brian

Niet de klant achtelijk noemen

Antwoord van LED-gigant.nl de nummer 1 LED webshop en LED groothandel van Nederland & Belgie

super leuke reactie brian.
    de afdekking is er met een handigheidje gewoon in te klikken.

mocht u er niet uitkomen.

de koffie staat klaar ook in corona tijd!

• Brian

Niet de klacht achtelijk noemen

Bedankt brian.
    geniet van het mooie weer ook in deze tijd!

• Berry

ik ben langsgegaan bij het led team van led gigant. Ik moet zeggen dat de servicegerichtheid echt top is. De jongens in het magazijn weten waar ze het over hebben. Ze hebben werkelijk kilometers led profielen liggen en deze zijn direct mee te nemen. De led profielen werden keurig verpakt naar mijn auto gebracht door jeffrey. Ouderwetse service

• Miquel

Fijne service. Ze besteden veel aandacht aan je en geven oprecht advies voor wat je nodig hebt en hoe je het kan realiseren. Ze hebben een heel breed assortiment met heel veel oplossingen. Veel mooie producten. Wij hebben een heel mooi hoekprofiel c23 genomen. ziet er heel strak uit