LED24/7
Bekijk alle reviews en keurmerken van LED24/7 en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 12-02-2019 stopgezet

9,2

• Stef
    Review voor LED24/7

Snelle correcte levering. Het licht is makkelijk te monteren op het stuur. MTB LED Fietslamp 8000 lumen L88 LED247 verlicht goed in de breedte maar niet in de verte.
    8 leds van 1000 lumen geven samen geen 8000 lumen lichtsterkte. Mijn hoofdlamp van 1200 lumen doet het beter om iets in de verte te belichten. De combinatie van beide is ideaal. Ik had toch iets meer verwacht van MTB LED Fietslamp 8000 lumen L88 LED247

• Erwin
    Review voor LED24/7

2 jaar geleden op de beurs ATB & MTB Power Led 6500 Lumen gekocht en nooit klachten gehad, nu een klembeugel (zo blijft het lampje toch net iets beter zitten met al dat gestuiter in het bos) en een deugdelijk led achterlampje erbij besteld. Super degelijke producten en top service!!

• Jos Pols
    Review voor LED24/7

Uiteindelijk heel blij met de verlichting. Jammer dat er meer dan een maand geen communicatie is geweest tussen de betaling en de levering. Dat kan anders

• TMS Lynx
    Review voor LED24/7

Ik had een lampje voor mijn MTB gekocht die via USB oplaadbaar is. Telkens als ik thuis kwam, bleek hij al weer uit te zijn gegaan. Ondanks herhaaldelijk volledig leeg laten lopen en helemaal opladen bleef hij binnen 5 minuten uitgaan. Na een mailtje aan Led247 kreeg ik nog dezelfde dag een persoonlijk mailtje dat ze een nieuw lampje zouden opsturen met een voorgefrankeerde retourenvelop voor het oude lampje waarvoor ik dus geeneens porto hoefde te betalen. Dat is nog eens buiten gewoon uitstekende service.

• Kellaert Wim
    Review voor LED24/7

De lamp reeds op 2 woensdagavondritten gebruikt. Zeer tevreden over het gebruik en de lichtsterkte(kwaliteit). Net zo tevreden als de aankoop van mijn voorlicht LED Fietslamp ATB & MTB 1200 Lumen LED247. Hier heb ik wel een probleem gekend woensdagavond. Het bevestigingsstuk voor vast te maken met rubber ring aan het stuur is afgekraakt en kwijtgespeeld in het donker. Kan ik dit nog bekomen? Kan mijn licht niet meer gebruiken, wat jammer is. Met vriendelijke groeten Wim

Antwoord van LED24/7

Beste Wim,
    Er komt een nieuw bevestigingsteuntje jouw kant uit.

• gerard
    Review voor LED24/7

Accu met 8800 mah besteld,de volgende dag geleverd.
    Ik kan nu na getest te hebben,5 uur en 50 min op volle lichtsterkte in donker rijden.

• A. Stegeman
    Review voor LED24/7

2 jaar na aanschaf aangegeven dat de accuduur dramatisch verkort was. Met een korting en geen verzendkosten is me een nieuwe aangeboden. Prima.

• Jouke Osinga
    Review voor LED24/7

Super service fietslampje achter defect. Sturen nieuwe op zodat ik weer goed zichtbaar ben op de bike

Klasse led24/7. Dank aan maud

• Gregory
    Review voor LED24/7

Ik bestelde de MTB LED compact 2000 LUMEN op 14/12/2017.Levering oke na 1 dag . TOP ! Batterij is wel wat groot (lomp), kan in een kleinere uitvoering denk ik (zoals bij magic shine ) lampje knippert soms bij aansluiten batterij of uitschakelen (normaal??) geen duidelijke info bijgeleverd dit betreffende. Is dit een defect aan de lamp?

• Steve Beydekerken
    Review voor LED24/7

Top producten + top service. Ik bestelde dus al producten voor jaloerse vrienden.

• Shantam van der stel
    Review voor LED24/7

Zeer tevreden heb net een fietslamp L88 met 8000 lumen op mijn fiets gemonteerd en uitgestest ik heb in een oog nog maar krap 30% zicht en kon daardoor nauwelijks in het donker fietsen met de nieuwe led lamp is dit geen enkel probleem meer om zonder straatverlichting te rijden zeer degelijk product mijn complimenten voor Led24/7

• Janssens jonas
    Review voor LED24/7

Ik ben meer dan tevreden van de kwaliteit van de producten en de topservice dewelke Led247 telkens levert.

De kwaliteit van de producten is van groot belang, maar de service via de naverkoop is voor mij nog belangrijker en daar scoort Led247 uitstekend op!

• Dirk Verleye
    Review voor LED24/7

Ik ben al verschillende jaren klant en heb reeds meer dan 10 mtb lampjes gekocht voor mezelf en voor onze club leden.
    Altijd correct geleverd en super service bij problemen.
    Een echte aanrader dus.

• Hans
    Review voor LED24/7

De lampjes zijn binnen 24 bezorgd.
    Tijdens de eerste bevestiging brak het rubbersluitbandje. Dit bandje bleek dus erg kwetsbaar.

• Serge Vdv
    Review voor LED24/7

Hoogstaande prijs/kwaliteit! Vlotte levering.

• Bertjan
    Review voor LED24/7

Aan en uit knop defect, binnen een dag weer retour SUPER service bedankt Bertjan

• Willem Eitink
    Review voor LED24/7

Contact gehad met de klantenservice vanwegen een kapot steuntje, nieuwe wordt toegestuurd zonder extra kosten. top !

• jos damen
    Review voor LED24/7

al jaren mtb power led64400 lumen zo goed bevalen dat we voor op het werk er nog een besteld hebben en zeer goed en snel geholpen . en klopt echt vandaag besteld morgen binnen . zeer tevreden

• Toine van Gerwen
    Review voor LED24/7

een jaar of 2 geleden een lamp gekocht voor de MTB; zeer tevreden over. Onlangs echter, deden 2 kleine lampjes het niet meer. Ondanks dat ik wist dat de garantie maar 1 jaar was, heb ik toch contact gezocht met LED24/7. Garantie was inderdaad maar 1 jaar, maar de service was blijkbaar oneindig. Lamp namelijk ter reparatie aangeboden en hij werd supersnel en zonder kosten gerepareerd.

LED24/7: dikke pluim

• Erwin
    Review voor LED24/7

Van mijn lampje van een jaar of 3 oud was dat halve maantje wat aan de lamp vast zit gebroken. Hierdoor kon ik de lamp niet meer bevestigen aan mijn stuur. Ik heb gebeld en ze sturen kosteloos een nieuw houdertje op