LEDschakel.nl

LEDschakel.nl

LEDschakel.nl is een onafhankelijk Premium LED specialist, wij zetten technici in om het grote Europese netwerk van led fabrikanten af te speuren om de beste en nieuwste LED lampen op de markt te vinden.
Met onze jarenlange ervaring in de LED branche hebben we contacten met de grootste toeleveranciers. LEDschakel.nl kiest alleen voor de hoogste kwaliteit ledlampen. Als kwaliteit en design een rol speelt ga je voor LEDschakel.nl

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 24-04-2018 ingetrokken

• Nico
    Review voor LEDschakel.nl

2 LED lampen retour sturen vanwege afmetingen die te groot zijn Er wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar Ook mail wordt niet beantwoord

• Gerard van ulst
    Review voor LEDschakel.nl

Goede service en snelle levering! uitstekende winkel

• Arjan
    Review voor LEDschakel.nl

Klik aan klik uit besteld nooit wat binnen gekregen paar keer proberen te bellen en mailen maar niks geen reactie, nu maar nieuwe gekocht weg 27 euro ..helaas

Antwoord van LEDschakel.nl

Gelukkig gaan we dit keurig oplossen.

• Petra
    Review voor LEDschakel.nl

Perongeluk verkeerde kleur besteld, keurig de andere geleverd gekregen en geen gedoe met het retourlabel. Top! Zou er zeker nog een keer bestellen.

• Hessel
    Review voor LEDschakel.nl

Snel ontvangen, zeer tevreden. Aanbod kan beter.

• m c van de repe
    Review voor LEDschakel.nl

ik kreeg een heel ander artikel toegestuurd dan besteld was. de creditering is na een week nog niet rond. bellen hierover heeft geen enkele zin: het vermelde telefoonnummer bestaat niet eens!
    dit soort webwinkels zou niet mogen blijven bestaan

• Hans
    Review voor LEDschakel.nl

Communicatie prima. Het ging niet helemaal zoals bedoeld met mijn bestelling, maar dat is vlot en tot volle tevredenheid opgelost.
    Een aanrader.

• Anneke
    Review voor LEDschakel.nl

Helemaal goed, alles keurig ontvangen, goed verpakt. Instrukties waren prima en alles goed kunnen instaleren

• Franklin
    Review voor LEDschakel.nl

Prijs product goed, levertijd goed en communicatie was top. Zal er vaker wat gaan bestellen.

• Thijs Broekkamp
    Review voor LEDschakel.nl

Erg tevreden over de service, snel en behulpzaam contact!