LEDschakel.nl

LEDschakel.nl

LEDschakel.nl is een onafhankelijk Premium LED specialist, wij zetten technici in om het grote Europese netwerk van led fabrikanten af te speuren om de beste en nieuwste LED lampen op de markt te vinden.
Met onze jarenlange ervaring in de LED branche hebben we contacten met de grootste toeleveranciers. LEDschakel.nl kiest alleen voor de hoogste kwaliteit ledlampen. Als kwaliteit en design een rol speelt ga je voor LEDschakel.nl

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 24-04-2018 ingetrokken

9,2

• Nico

2 LED lampen retour sturen vanwege afmetingen die te groot zijn
    Er wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar
    Ook mail wordt niet beantwoord

• Gerard van ulst
    Review voor LEDschakel.nl

Goede service en snelle levering! uitstekende winkel

• Arjan
    Review voor LEDschakel.nl

Klik aan klik uit besteld nooit wat binnen gekregen paar keer proberen te bellen en mailen maar niks geen reactie, nu maar nieuwe gekocht weg 27 euro ..helaas

Antwoord van LEDschakel.nl

Gelukkig gaan we dit keurig oplossen.

• Petra
    Review voor LEDschakel.nl

Perongeluk verkeerde kleur besteld, keurig de andere geleverd gekregen en geen gedoe met het retourlabel. Top! Zou er zeker nog een keer bestellen.

• Hessel
    Review voor LEDschakel.nl

Snel ontvangen, zeer tevreden. Aanbod kan beter.

• m c van de repe
    Review voor LEDschakel.nl

ik kreeg een heel ander artikel toegestuurd dan besteld was. de creditering is na een week nog niet rond. bellen hierover heeft geen enkele zin: het vermelde telefoonnummer bestaat niet eens!
    dit soort webwinkels zou niet mogen blijven bestaan

• Hans
    Review voor LEDschakel.nl

Communicatie prima. Het ging niet helemaal zoals bedoeld met mijn bestelling, maar dat is vlot en tot volle tevredenheid opgelost.
    Een aanrader.

• Anneke
    Review voor LEDschakel.nl

Helemaal goed, alles keurig ontvangen, goed verpakt. Instrukties waren prima en alles goed kunnen instaleren

• Franklin
    Review voor LEDschakel.nl

Prijs product goed, levertijd goed en communicatie was top. Zal er vaker wat gaan bestellen.

• Thijs Broekkamp
    Review voor LEDschakel.nl

Erg tevreden over de service, snel en behulpzaam contact!

• H. Bollen
    Review voor LEDschakel.nl

Jong bedrijf maar met prima service en snelle levering. Prijsstelling is uitstekend.

• R Best
    Review voor LEDschakel.nl

Zeer tevreden, snelle service!

• Kees
    Review voor LEDschakel.nl

gemakkelijk te vinden artikelen (goede zoekfunctie)
    snelle levering
    scherpe prijzen

• Bert
    Review voor LEDschakel.nl

Super sevice goede backup alles netjes gedaan wat was gevraagd. Top Leon.

• Sander
    Review voor LEDschakel.nl

Super Goed geholpen bij het uitzoeken van Nieuwe LED verlichting in mijn bedrijfspand, samen een passende oplossing gekozen voor een goede prijs. Echt een aanrader.

• Hemma
    Review voor LEDschakel.nl

Fijne service, volgende dag netjes geleverd, goed verpakt. Geen opmerkingen.

• Ronald
    Review voor LEDschakel.nl

Verpakking allemaal ok, Jammer dat het pakket te laat is/word is geleverd en dat één dag voor levering, wel even één mail gehad. levertijd van 4 dagen vond ik zelf wel iets te lang. Bij één volgende bestelling zal het vast sneller gaan. Dus voor nu Matig.

• Edwin
    Review voor LEDschakel.nl

Uitgebreid assortiment en snel geleverd. gewoon super.

• Carlijn
    Review voor LEDschakel.nl

Goede en snelle service. De halogeenlamp die erbij was geleverd, begaf het heel snel. Daarop werd keurig gereageerd: binnen een paar dagen ontvingen we kosteloos een nieuwe.

• Jeroen Boten
    Review voor LEDschakel.nl

Goede webwinkel. Netjes geleverd.