LIVLIKEFAY
Duurzame & handgemaakte baby & kinderkleding
Newborn Boys Girls
De zekerheden van https://www.livlikefay.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Kinderkleding is altijd al een passie van mij geweest. Met vier kids in huis, ben ik er gek op om leuke setjes voor ze bij elkaar te zoeken. Ik hou van de wereld en de natuur om mij heen en daarom vind ik het belangrijk dat we daar zorgvuldig mee omgaan. De kinderkleding op LIVLIKEFAY is dan ook duurzaam en gemaakt om lang mee te gaan. Daarnaast is de kinderkleding op een eerlijk manier handgemaakt in Nederland.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022