L&O Computers

L&O Computers

Refurbisher / Gebruikt IT Producten

• Frank
    Review voor L&O Computers

Snelle en correcte levering. Betaalbaar.

• Hein
    Review voor L&O Computers

Snelle beantwoording op vragen vooraf. Leveren wat ze beloven. Snel na 1 dag geleverd met Postnl. Upgrade goed verzorgd. In zeer goede staat.

• Hoe beoordeel je L&O Computers?

• alex
    Review voor L&O Computers

vriendelijk. goeie service .en maar liefst 1 jaar garantie op 2 de hands laptops en computers .en echte aanrader dus

• Eren
    Review voor L&O Computers

Snelle service. alles zoals beloofd

• Mevrouw Pekula Starke
    Geverifieerde klant van L&O Computers

Snelle service

• De heer Richard Hut
    Geverifieerde klant van L&O Computers

Goed, snel en vriendelijk

• Jaap
    Review voor L&O Computers

Goedkoop voor goede kwaliteit, maar wel betrouwbaar. Vind je niet snel ergens anders!

• Eric
    Review voor L&O Computers

Dell Lattitude e6330, perfecte staat, snel geleverd.

• Kuipers
    Review voor L&O Computers

Vriendelijke mensen en super service.
    Voor mijn dochter voor op school een 2e hands dell E7240 aangeschaft. De accu viel vandaag op school ineens uit. Even gebeld met het bedrijf en ik mocht direct langskomen. We zijn prima geholpen en zeer tevreden.

• Sjoerd van Beuningen
    Review voor L&O Computers

Ik heb gisteren eerst gebeld met L&O Computers waarbij ik netjes te woord werd gestaan. Vervolgens de bestelling geplaatst en direct betaald. Vanmorgen kreeg ik de laptops binnen conform de bestelling. Ze zien er voor de leeftijd en prijs ontzettend netjes uit, iets wat toch altijd een gok is zonder iets te hebben gezien. Ik schrijf normaal nooit reviews, maar voor dit bedrijf wil ik graag een uitzondering maken. Zeer tevreden en ik kan deze partij dan ook aanraden!