La Boutique Blanche

La Boutique Blanche

La Boutique Blanche is dé webshop voor Belgische en Franse interieurmerken en ontwerpers. Wij zoeken graag naar unieke, vaak zelfs handgemaakte artikelen voor uw hedendaagse interieur.

Lidmaatschap per 12-10-2020 stopgezet

9,1

• Mieke Wortel-van den Oetelaar

mooie spullen!

• Jacco
    Review voor La Boutique Blanche

Volgens de Website zou ik op de hoogte gehouden worden als de levering langer zou duren. We zijn nu een dikke maand verder. Niets gehoord en ze reageren niet op mijn mails. Echt heel slecht dit.

• Ingrid
    Review voor La Boutique Blanche

Webshop levert niet en reageert op geen enkel bericht. Op 11-07-2020 heb ik een product in de webshop van La Boutique Blance geplaatst. De levertijd zoals aangegeven bij het product was 3-5 dagen. Op 10-08-2020 heb ik nog steeds niets ontvangen. In een automaat bericht naar aanleiding van de bestelling stond de volgende tekst: “ Bij het product zelf op de website staat aangegeven of we het artikel in voorraad hebben en hoe lang de verwachte levertijd is. Moest er alsnog iets tussenkomen of zal de levering langer duren, dan hou ik je altijd per mail op de hoogte. Dit geldt ook indien je meer artikelen besteld dan het aantal in de voorraad.“
    Niet dus! Het is zelfs zo dat ik op geen enkel bericht reactie ontvang. Ik heb gebeld, maar steeds krijg ik het antwoordapparaat en op mails wordt niet gereageerd. Inmiddels heb ik een mail gestuurd om de overeenkomst te ontbinden en gewezen op de wettelijke verplichtingen rondom de terugbetaling. Ik houd echter mijn hart vast of ik mijn geld ga terugzien.
    De website zag er professioneel uit dus ik had geen twijfel voordat ik de bestelling plaatste. Echter, later zag ik dat meer klanten dit probleem hebben. Ik vind het ontzettend onbeschoft om je klanten op deze wijze te behandelen!

• Rene de Zwart

• Marije de Bruijn
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Artikel is juist geleverd.

• Petra Meijer
    Review voor La Boutique Blanche

Ik heb in februari een bestelling gedaan en betaald, nooit weer iets gehoord. Hoop dat het tegendeel bewezen gaat worden, ik voel me opgelicht. Ook geen reactie op emailbericht of instabericht..
    *update: ineens heb ik mijn bestelling ontvangen, zonder reactie waar dan ook op. Gelukkig maar!

• Philo Geijsendorpher
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Na 2 weken op mijn bestelling te hebben gewacht bleek dat 1 van de 2 betonnen huisjes was gebroken. Niet goed ingepakt.Mail gestuurd maar na 2 dagen nog geen antwoord en per telefoon lukt ook niet om contact te krijgen.

• M.Godschalk
    Review voor La Boutique Blanche

Klantenservice en levering. Al meerdere pogingen tot contact over een zeer lange levertijd, maar geen respons, noch uitleg. Vind ik

• Annemiek Kraaijvanger

Leuke producten

• Philo Geijsendorpher

Prima service

• Paul Heering
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Levering op tijd. En netjes.

• Joey Driessen
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Fijne snelle afhandeling en op tijd geleverd.

• Jessica de Boom
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Product 4 juni besteld, 20 juni werd track en trace gestuurd en 21 juni pas binnen. Levertijd stond aangegeven als 5 dagen. Als je geduld hebt prima zaak, anders gauw verder kijken.

• Chantal Meijerink

Prima service en levering

• Diane Vangoidtsenhoven
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

heel tevreden, snel, verpakking goed verzorgd en indien geschenkverpakking nodig is ook deze heel mooi gepresenteerd

• Kim Deckers
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Hartstikke blij met mijn nieuwe spiegel van Notre Monde!

• Kim Jorritsma
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Bestelling zou binnen 4 werkdagen binnen zijn. Heeft 2 weken geduurd.

• Daniel Van Latestein
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Zeer tevreden over het product en de zeer snelle levering

• Fia Augenbroe
    Geverifieerde klant van La Boutique Blanche

Het product is prima, goede kwaliteit voor een goede prijs. De levertijd was langer dan verwacht en de verzendkosten waren vrij hoog.

• Dennis De Wever