La Casa de Meubel

La Casa de Meubel

Twee jonge ondernemers, gedreven en vol passie. En, oja… ze zijn ook nog eens gespecialiseerd in interieur design. Combineer dat met de wil om het kopen van meubilair simpeler te maken, daaruit is 'La Casa de Meubel' ontstaan.
  • Nienke van der Werf
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Ik heb bij La Casa m’n barkrukken besteld. Ze werden erg snel bezorgd en zijn precies zoals ik had verwacht. Zeker een aanrader dus!

• Ilona Yacoub
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Ik heb eergisteren nieuwe stoelen besteld en vandaag binnengekregen, had nog wat vragen over de montage en heb contact opgenomen met de klantenservice. Ze hebben mij direct netjes geholpen, prima service!

• Hoe beoordeel je La Casa de Meubel?

• Mabel
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Vandaag mijn nieuwe tv meubel binnengekregen, erg tevreden over de kwaliteit en levering

• Romee Chanel Scholten
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Uitstekende kwaliteit, service en een snelle levering !!
    Echt een aanrader voor het inrichten van je huisje, alles wat je nodig hebt staat op de website 😁

• Michel
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Vanmorgen is de door mij bestelde eiken eetkamertafel met visgraatmotief geleverd. Goed stevig verpakt. Makkelijk te monteren en de kwaliteit is zeer degelijk. Ziet er precies zo uit als ik had verwacht. Ik ben er heel tevreden mee.

• Anto
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

snelle levering, en prima verpakt!

• Patrick
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Stoelen besteld, deze werden binnen 3 dagen bij mij thuis bezorgd. Erg netjes, ben zeer tevreden met deze bestelling.

• Dirk Kok
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Na het bestellen kwam ik er achter dat ik per ongelijk de verkeerde kleur stoelen had besteld. Ik nam contact op met de klantenservice en werd gelijk geholpen. mijn bestelling was nog niet verzonden en kon netjes omgezet worden. Fijne service!

• Cheyenne Van Tilborg
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Geweldige service! Vorig jaar mooie eetkamerstoelen en een wijnrek gekocht en nu nog 2 mooie stoelen. Heel tevreden over de snelle levering ook!

• Pieter
    Geverifieerde klant van La Casa de Meubel

Prachtige stoelen besteld, keurige levering