Lachgaswinkel
LachgasWinkel de online webshop Voor vele particulieren en winkel voor Nederland & Belgiƫ
Wij verkopen kwalitatief lachgas, slagroompatronen en diversen benodigheden.
Voor 18:00 besteld is volgende werkdag in huis!
5,0

• Rudi Van Gelder

Service

• Y Ykema
    Geverifieerde klant van Lachgaswinkel

Producten verzenden, reageren op emails.

• Hoe beoordeel je Lachgaswinkel?

• Kris Ameryckx

Honest Fast delivery Sharp prices Shipping packaging was VR

• Nick Crevecoeur
    Geverifieerde klant van Lachgaswinkel

Kwaliteit is perfect, enkel na de bestelling heb ik een week contact proberen krijgen om de borg te betalen. Sinds het eerste contact is alles heel vlotjes verlopen.

• Eva
    Geverifieerde klant van Lachgaswinkel

Er wordt een ander product/merk geleverd dan op de foto. De zending dreigde ook te laat verstuurd te worde .

• J
    Review voor Lachgaswinkel

Helaas dat de voor 17:30 besteld volgende dag bezorgd niet wordt nagekomen zoals hun website vermeld.

• Ward
    Review voor Lachgaswinkel

Ik ben nu al 2weken aan het wachten op mijn bestelling nog steeds niets aangekregen...
    Contact op nemen met hun is ook enorm moeilijk en ze reageren niet via mail

Antwoord van Lachgaswinkel

Jammer om te lezen, ik heb u zojuist ook gemaild helaas hadden wij een storing en is er het een en ander mis gegaan met de bestellingen.

Wij willen graag u tevreden houden dus horen graag van u of u de bestelling nog wilt of dat wij u geld mogen terug storten

Mvg Nico

• Boy
    Review voor Lachgaswinkel

Snel en discreet geleverd?? Voor 17:30u besteld, dezelfde dag verzonden??

23-06 besteld en nog niet eens verzonden op 27-06. Op mail reageren ze helemaal (nog) niet en via whatsapp alleen de toezegging het te zullen bekijken.. hopelijk 29-06 alsnog geleverd anders ben ik er wel klaar mee

• ben
    Review voor Lachgaswinkel

Ik heb betaald en niks gezien! Achteraf paar mails gest en niks meer van gehoor en al veel gebeld maar krijg je amper te pakken en als het dan lukt zeggen ze dat in orde komt en kost het telefoontje nog veel geld. Het is al van 14 april geleden en nog niks.

• Manu
    Review voor Lachgaswinkel

Zit al meer dan 2 weken te wachten op mijn bestelling en heb nog niets ontvangen. Ik heb al meerdere mails verstuurs en al paar keer gebeld maar antwoorden niet. Ik ben zeer tereurgesteld. (Ik weet nog altijd niet als mijn pakje zal aankomen of dat ik voor niets heb besteld)