Lamsa Home

Lamsa Home

Al 30 jaar gespecialiseerd in decoratie, meubels, verlichting en textiel!

Lidmaatschap per 11-02-2022 stopgezet

6,3
Filter 180 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 150 met beschrijving

• Hanane

Bestelling nooit binnengekregen

• Lisa
    Review voor Lamsa Home

15 Januari wat besteld nu een maand verder en ik heb nog niks binnen kort mail contact gehad en daarin bied ik de optie aan het zelfs op te halen! vervolgens word er gevraagd om mijn telefoon nummer zodat zij contact kunnen opnemen en ik heb niks meer van ze vernomen wat een oplichters!!! 130 euro lichter!!!!! en geen product!!!

• Subaric
    Review voor Lamsa Home

Tijdig verzenden en reageren op vragen via de mail. Op 21 januari jl. 2 lampen besteld. Op 25 januari jl. bericht ontvangen dat het pakket klaar is voor verzending. Op 1 februari nog niets ontvangen. Email gestuurd met de vraag wanneer ik mijn pakket mag ontvangen. Geen reactie ontvangen maar wederom op 2 februari bericht dat mijn pakket klaar staat voor verzending. Tot op heden niets ontvangen en geen reactie op mijn 2 mails.

• Mirjam
    Review voor Lamsa Home

Wacht nu al bijna 4 weken op mijn order, emails worden niet op gereageerd. Behalve dat hij 2 weken geleden verzonden zou worden. Ontzetten slechte klantenservice

• Sander Van goor
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Bestelling was niet helemaal goed. Maar werd super en snel opgelost !

• Roksana Jarzabek
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Na lang wachten door de storing is mij bestelling persoonlijk door winkel gebracht, top service :)

Antwoord van Lamsa Home

Nogmaal onze excuses vanwege de vertraging in onze levering. Helaas hebben wij te kampen gehad met een ingewikkelde storing dat voor ons een enorme vertraging geleverd heeft. Wij zullen alle klanten zo spoedig mogelijk helpen.

Dankuwel voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

lamsaHome

• Brain Hoek
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Wacht nu al 6 weken op mijn bestelling, anderhalve week geleden een mail gehad dat mijn bestelling afgerond was maar heb nog steeds niet ontvangen. Maar wel 500 euro lichter!

Beste Brain,

Kunt u ons een email sturen zodat we tot een oplossing kunnen komen? Wij hebben te kampen gehad met meerdere storingen waaronder de webshop en email. wellicht gaat er iets mis. Vanwege een enorme vertraging in verwerking van de bestellingen als leveren van.

Wij horen graag van u,

LamsaHome

• Angela Winterdal
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Duurt lang voor de besteling komt. En daar nast ik krijg die besteling niet.

• Brenda Ijsendijk
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Totaal geen contact ik bestel er niet meer

• C Van kleef
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Hanglamp besteld, deze was eerst beschadigd, email gestuurd en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd, oude kosteloos retour gestuurd. De nieuwe lamp is goed binngekomen en hangt mooi in mijn woonkamer. Ik ben tevreden.

• Petra Pelties
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

In Oktober al een lamp besteld en nog steeds niets binnen meerdere keren contact gezocht ze zijn nauwelijks tot niet bereikbaar en de ene keer word er gezegd dat ze vast staan in het magazijn de volgende keer zeggen ze dat er een storing is maanden later word er gezegd dat ze ineens vast staan in de haven en vervolgens weken erna weer een storing ik heb mijn gelden terug geeist maar tot op heden niets ontvangen en vernomen

• Maria Flores
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Moest meer dan een maand op mijn bestelling wachten en dan sturen ze ook verkeerde spullen mee . Geen pakbon en ook geen retour formulieren.

• Rozemarijn Tolk
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Na 3 weken nog geen producten gekregen, slechts een orderbevestiging. Heb meerdere keren gemaild maar geen reactie! Slechter kan dus niet.

• Esther
    Review voor Lamsa Home

Eind november besteld tot nu toe nog geen 1 reactie terug.. via e-mail, Facebook en whatsapp contact proberen te krijgen. Heel jammer want ik weet nu
    niet of ik mijn lamp überhaupt nog krijg.

• Osama

Bestelling niet binnengekregen

• Robbert Erbrink

Goede en snelle service.

• Recep
    Review voor Lamsa Home

Ik wacht al 6 weken op mijn bestelling. Ik kan ze niet bereiken en er wordt niet gereageerd op berichten en e-mails.

• Angganita
    Review voor Lamsa Home

Voor een meubelzaak met 30 jaar ervaring zeer slecht. Ik heb een dure eettafel gekocht. Tafel werd geleverd zonder glasplaat. Geen bericht over een nalevering van de glasplaat. Gaten in de spinpoot komen niet overeen met de gaten in de tafel. Hier zijn ze nooit op teruggekomen, want iets wat je hebt gekocht kan niet meer worden teruggeroepen. Er is 25 euro in rekening gebracht voor montage tafel. De bezorger wist er niets vanaf en had geen gereedschap bij zich. Mijn gereedschap is gebruikt, we hebben de tafel zelf geschroefd in het hout, niet eens in de behorende gaten omdat het niet mogelijk was. Het probleem is ook nooit opgelost van de tafelpoot. Ze willen er niet eens op reageren. Bezorger wist mij wel een tikkie € 25,00 te sturen. Zogenaamd werkt hij onafhankelijk van Lamsa Home. De laatste mail die ik van Lamsa kreeg was dat ik me koest moest houden en ze dan pas weer zouden reageren en helpen. Na nog weken te hebben gewacht en geen reactie te hebben ontvangen heb ik de order van de glasplaat geannuleerd. Daar waren ze wel heel snel mee en kreeg ik opeens de factuur per mail en montagekosten zijn gewoon in rekening gebracht zonder enig overleg. Schandalig is dit! Weken appen en mailen, geen bericht. Slechte communicatie! En wanneer de druk te hoog is wordt er gezegd dat er een storing is of dat het systeem dagen eruit heeft gelegen. Goed, waarschijnlijk zal mijn review worden verwijderd. Ik lees ook alleen maar de leuke berichten. Mensen mogen best weten dat zij niet goed met klanten omgaan. Dit zal niet de laatste review zijn die ik schrijf.

• Jolien
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Slechte communicatie, al meer dan een maand aan het wachten zonder dat er contact opgenomen word wanneer het product geleverd wordt. Nog steeds aan het wachten totdat de lamp komt… en maar reclame maken overal. WAARDELOOS.

• Diego Huizinga
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

Meest slechte service die ik ooit heb gezien. 2 dingen besteld 1 daarvan werkt niet goed en het andere product heb ik na bijna 4 maand nog steeds niet binnen. Als je dit leest bestel hier niet en bespaar u zelf een hoop ellende.

❌-STORING- -STORING- STORING-❌

Beste klanten,

Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome