Lang Leven Konijnen
De winkel voor iedereen die van konijnen houdt!

Waar koop je dat?
Dat is een vraag die ons vaak gesteld wordt. Nou … we maken het zelf, we laten het maken of kopen het in bij groothandels. Maar daar heb jij als konijnenliefhebber natuurlijk niets aan. Jij wilt al jouw konijnenproducten overzichtelijk bij elkaar zodat je niet alleen weet dat het geschikt is voor jouw konijnen maar ook dat het van een goede kwaliteit is.

Wij doen alles met een reden: Een lang en gezond leven voor (onze) konijnen. Om het jou makkelijker te maken hebben we de shop in de vier seizoenen ingedeeld. Zo weet je wat je - per seizoen - in huis moet hebben voor jouw konijnen. Lang Leven Konijnen!

Lidmaatschap per 29-12-2022 stopgezet

• Marlinde van Twist
    Geverifieerde klant van Lang Leven Konijnen

Deze winkel werkt vanuit liefde voor konijnen, dat merk je aan alles! Hebben onwijs veel kennis en helpen je tot in de puntjes. We hebben een artikel besteld dat Lang Leve Konijnen zelf nog niet had ontvangen. Dit wisten we, maar desondanks zijn we heel erg goed op de hoogte gehouden en is er vaak gevraagd of we het wachten niet erg vonden. Een absolute aanrader voor iedereen die kwalitatief goede producten wil en met liefde voor konijnen!

Antwoord van Lang Leven Konijnen

Dank je wel Marlinde, graag gedaan en natuurlijk jij vooral bedankt voor je geduld.

• hendrika dijkman

Netjes en goede service

Antwoord van Lang Leven Konijnen

Dank je wel Hendrika. We helpen je graag!

• Joke van Elmpt
    Geverifieerde klant van Lang Leven Konijnen

Prima, ook contact omdat het iets langer zou gaan duren, is erg netjes. Konijnen blij

Antwoord van Lang Leven Konijnen

Dank je wel Joke, we helpen je graag!

• Fenny Oelen Knol

Fantastische service!

Antwoord van Lang Leven Konijnen

Dank je wel Fenny. Fijn dat alles goed is aangekomen!