Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!
1.584 klantbeoordelingen

Taal

• Fam van der Zandt
    Review voor Latour tuinmeubelen

Fijne communicatie, snelle levering, vriendelijke mensen, voordeel denk ik van een familiebedrijf!! Dank voor de service, wij gaan in t voorjaar genieten!!

• Rosa Lehmann
    Review voor Latour tuinmeubelen

Wij zijn erg tevreden met de fantastische service en zeer snelle afhandeling van onze bestelling. Bij eerste levering bleek een poot van de nieuwe bank gebroken. Wij kregen nog dezelfde week een andere bank geleverd. Ook heel fijn is de snelle telefonische en schriftelijke terugkoppeling. Een top-team!

• Hoe beoordeel je Latour tuinmeubelen?

• Luc
    Review voor Latour tuinmeubelen

Goede prijs, duidelijke afspraken, snelle en perfecte levering. Top !

• P. Barendse
    Review voor Latour tuinmeubelen

Mooie tuinmeubelen voor scherpe prijzen.

• Fam. Oppersma
    Review voor Latour tuinmeubelen

Prima service. Alle vragen via email adequaat en vlot beantwoord. Snelle levering. Levering netjes en verzorgd

• Joe
    Review voor Latour tuinmeubelen

Advies in aankooptraject, goed bereikbaar, persoonlijke touch en echte interesse voor klant. Werd met respect behandeld zonder dat ik richting “het duurdere” product werd geadviseerd.

• Tomas Cigler
    Review voor Latour tuinmeubelen

Quick response, perfect service. Highly recommended!

• Lookermans

Prima service!

• Familie Swijnenburg uit Ermelo
    Review voor Latour tuinmeubelen

Onze bestelling werd snel bezorgd. Er zat een vlek op de bank, binnen een paar dagen werd er een nieuw onderdeel kosteloos verwisseld. Vriendelijke bezorger!

• Suzanne van der Leeuw

Uitstekende service