Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!
9,9
1.171 klantbeoordelingen

Taal

• Guillaume Zwaenepoel
    Review voor Latour tuinmeubelen

De beste prijs met een schitterende service gecombineerd! Top!

• Jc
    Review voor Latour tuinmeubelen

Prachtige tuinmeubels voor een eerlijke prijs. Snel geleverd door een vriendelijke jongeman

• Hoe beoordeel je Latour tuinmeubelen?

• Steve
    Review voor Latour tuinmeubelen

+ Zeer duidelijke en snelle communicatie.
    + Zeer vriendelijk
    + Snelle levering (zelf in België)
    o Nog geen ervaring met klantenservice, voorlopig werkt alles nog naar behoren
    - De leveranciers waren kort en bondig, maar hadden spontaan iets meer uitleg mogen geven.

• Richard en Laura van der Tuin
    Review voor Latour tuinmeubelen

Super snel en met een hele goede service is onze loungehoek netjes afgeleverd.
    Het karton en plastic is netjes meegenomen. We kregen netjes 20 minuten voor tijd een belletje dat de bezorger er aankwam, dat was erg fijn!

• Beau
    Review voor Latour tuinmeubelen

Snelle levering en hele fijne tuinmeubelen. De medewerker dacht echt met jou mee. We zijn overal erg blij met de meubelen, het maakt onze tuin echt af!

• Maaike
    Review voor Latour tuinmeubelen

Super goede service. En vriendelijke bezorger. Al het karton werd netjes meegenomen.

• Heidi
    Review voor Latour tuinmeubelen

Wat fijn dat de tuinmeubelen in elkaar worden gezet en al het papier en plastic weer meegenomen wordt.

• Renate Kroeze
    Review voor Latour tuinmeubelen

De loungeset was snel geleverd .
    Er werd snel gereageerd op een vraag en zeer vriendelijk.
    De set van Flow gekocht en die is prachtig.

• Pedro Lebens
    Review voor Latour tuinmeubelen

Na telefonisch vriendelijk contact over de 4SeasonsOutdoor Valencia stoelen, deze besteld vanwege de scherpe aanbieding.
    Direct een telefoontje ontvangen wat betreft de levering, deze was al binnen 2 dagen (Toet Toet, dat is snel 😎)
    Vriendelijke bezorger en hij heeft de stoelen gemonteerd en alle verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen. PS Stoelen zitten perfect!

• Hester
    Review voor Latour tuinmeubelen

Prima kwaliteit en super snelle levering !
    Heel blij met onze prachtige tuinmeubelen.