Lease-bed.nl

Lease-bed.nl

Is Lease-bed.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,7

• Peter
    Review voor Lease-bed.nl

Telefoon word niet opgenomen mails worden bijna niet beantwoord , je word nergens van op de hoogte gehouden, belofte binnen twee weken maar nee

• Ryan
    Review voor Lease-bed.nl

Al bijna 6 weken geleden een bed besteld,kreeg het mail dat werd goedgekeurd en had gelijk betaald maar het bed is nog niet geleverd. Mij werd gezegd dat dit binnen 2 weken bezorgd zal worden maar nog steeds geen bed.
    Iedere week werd iets anders gezegd, 2 weken geleden stond het bed zogenaamd klaar om geleverd te worden dan bleek (na 1 week wachten voor het plannen van de bezorg datum) dat het bed niet eens klaar staat. Werd beloofd of die week of de week daarop ( vorige week) nu zijn we al 2 weken ver van die gebeurtenis.
    Andere keer had ik gebeld werd gezegd dat de bed nu wel binnen is en zal contact opgenomen worden voor bezorging maar nog steeds helemaal niks,dat was vorige week. Ben heel erg benieuwd of we die bed werkelijk gaat krijgen.
    Ook heel slecht bereikbaar,moet zoveel blijven bellen.
    Ben tot nu toe heel ontevreden !!

• Hoe beoordeel je Lease-bed.nl?

• Cynthia Feenstra
    Geverifieerde klant van Lease-bed.nl

Super blij met ons nieuwe bed. De levering liet even op zich wachten maar dit was het waard!

• monika
    Review voor Lease-bed.nl

Bestelling gedaan op 2 september, gelijk betaald.
    De week daarna zou er geleverd worden ( 2 nasa matrassen van 90-220).
    Geen matras gezien.
    Contact opgenomen en nu zouden ze deze week komen.
    Zou afgelopen dinsdag 20-9 terug gebeld worden, maar nog steeds niks vernomen.
    Voel me in de maling genomen en vind dat geen service

• Eline
    Review voor Lease-bed.nl

Het bed ligt en slaapt heerlijk, hele goede keuze gemaakt door te leasen. Er waren wat problemen met levering maar dat is keurig opgelost door de klantenservice. Het personeel is ontzettend vriendelijk en meer dan behulpzaam. Ik heb het ze niet makkelijk gemaakt, maar ze zijn altijd geduldig gebleven en hebben niet opgegeven tot ik helemaal tevreden was! En dat ben ik zeker, ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden! Nogmaals ontzettend bedankt voor de service!

• Leidsman Regina
    Review voor Lease-bed.nl

We zijn uiteindelijk toch zeer tevreden met de geboden service en de kwaliteit bedankt

• Chantal
    Review voor Lease-bed.nl

Helemaal blij met mijn nieuwe bed, van topkwaliteit. Slaap er nu een paar dagen op. Slaapt heerlijk!!! Geen rugpijn meer. Alles erop en eraan. Hoofdkusse ns en dekbed zijn ook perfect. Kortom; aan te raden!!! Bedankt Kevin voor je goede service hihi

• Michelle van de bruin
    Review voor Lease-bed.nl

Goede bedden en top kwaliteit, de personeel is erg klantvriendelijk!

• Martin
    Review voor Lease-bed.nl

Snelle levering, goede service en behulpzaam.

• Erwin
    Review voor Lease-bed.nl

Bed besteld akkoord gekregen zou binnen een week geleverd worden maar nog steeds geen bed
    Steeds beloven dat hij dat uiterlijk die dag komt omdat hij bij de distributie staat maar geen bed
    Distributie zelf gebeld, ze weten van geen bezorging af
    Gebeld geappt maar helft van de tijd geen reactie
    Nou ik ben er wel zo klaar mee
    Ik wil van de lease af !!!!!!

• Alisa
    Review voor Lease-bed.nl

Goeie service en snelle levering!!!

• Bram
    Review voor Lease-bed.nl

Bedden liggen heerlijk, Snelle service. Ik kom hier zeker vaker terug.

• Godee van Westeren
    Review voor Lease-bed.nl

Ervaring is goed geweest, echter ontbrak de afstandsbediening van de TV-lift. Maar deze is dezelfde dag nog nageleverd door een monteur.
    Kwaliteit is op het gewenste niveau.

• Tom van der Hoek
    Review voor Lease-bed.nl

Snelle levering, goeie matrassen al met al een top bedrijf.

• Ouassim

Klantvriendelijk personeel

• Richard Steur
    Review voor Lease-bed.nl

Zeer deskundig advies. Zeer tevreden over de service.

• Murat
    Review voor Lease-bed.nl

Zeer professioneel en klantvriendelijk.

• Abderrazak Lamouri

Het bed ligt heerlijk.

• Abdeslam
    Review voor Lease-bed.nl

Bekwame personeel en denken oprecht met je mee.

• Ilham
    Review voor Lease-bed.nl

Enorm prachtig, hoofsbord staat prachtig in de kamer