Led in House

Led in House

www.LedinHouse.eu is een Nederlands bedrijf met een Warehouse in Spanje. Wij leveren in Nederland, Belgiƫ, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Polen. In onze online shop Ledinhouse.eu vindt u het grootste assortiment LED-producten met directe fabrieksprijzen! We hebben een breed scala van lichtoplossingen die in alle behoeften, zowel huishoudelijke als industriƫle, voorzien. Zoals energiezuinige LED tubes,(deze zijn 100% compatibel met de huidige armaturen) LED-halogeenlampen met GU5.3 en GU10 fitting LED downlights voor zowel binnen als buiten, LED strips met wit licht en gekleurde lichten,en LED-panelen voor verwijderbare plafonds,en nog veel meer andere toepassingen van LED verlichting. Kies de voor u geschikte LED toepassing en begin direct met besparen op uw energie rekening tot wel 90%.

De zekerheden van https://www.ledinhouse.eu

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018