Led in House

Led in House

www.LedinHouse.eu is een Nederlands bedrijf met een Warehouse in Spanje. Wij leveren in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Polen. In onze online shop Ledinhouse.eu vindt u het grootste assortiment LED-producten met directe fabrieksprijzen! We hebben een breed scala van lichtoplossingen die in alle behoeften, zowel huishoudelijke als industriële, voorzien. Zoals energiezuinige LED tubes,(deze zijn 100% compatibel met de huidige armaturen) LED-halogeenlampen met GU5.3 en GU10 fitting LED downlights voor zowel binnen als buiten, LED strips met wit licht en gekleurde lichten,en LED-panelen voor verwijderbare plafonds,en nog veel meer andere toepassingen van LED verlichting. Kies de voor u geschikte LED toepassing en begin direct met besparen op uw energie rekening tot wel 90%.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 15-05-2020 ingetrokken

7,0

• Paul Ignacio
    Geverifieerde klant van Led in House

Heel tevreden over het product. Prijs is matig. Bestelling is matig want ik dacht het is binnen Nederland maar toch in buitenland.

• Hans
    Review voor Led in House

Voor de tweede keer wat besteld. Eerste keer na een maand niets ontvangen, wel geld terug via Paypall.
    Toch weer iets besteld. Pakket zou op 22 maart bezorgd zijn, DPD pakketservice weet van niets, Spaanse track en trace van dochterbedrijf gaf aan dat het was afgeleverd en pakket is nu uit systeem. Dus weer niets geleverd, bedrijf telefonisch niet bereikbaar. Waardeloos.

Antwoord van Led in House

Dear Hans,

We just opened and investigation with DPD to know what is really going on, because is really weird that for 2 times you didn't received your orders but they appear as delivered.

Sincerely

The Led in House Team.

• Geverifieerde klant van Led in House

geen gezeur, besteld, goede terugkoppeling, zoals het moet, geen zorgen, top!

• adrie van kleef

goed en snel

• Mario Pieper

Snelle levering.

• Wilma Coolen
    Geverifieerde klant van Led in House

Snelle levering. Goed product.

• Van den Bulcke Jukka
    Geverifieerde klant van Led in House

Top service, snel en correct!

• Willem
    Review voor Led in House

Een aantal led tl-buizen besteld. Goede prijs en snelle levering. Zal hier meer gaan bestellen.

• Van Vliet
    Geverifieerde klant van Led in House

Mooie spullen en netjes op tijd

• H.A. de Groot
    Geverifieerde klant van Led in House

We hadden per ongeluk de verkeerde besteld en deze werd zonder moeite omgewisseld. en zeer snelle service

• Tim van der Hofstede
    Review voor Led in House

Product ontvangen, dat ging prima. Maar retourneren maken ze onmogelijk. Telefonisch en per email zijn ze niet te bereiken en het retourformulier waarnaar op de website wordt verwezen werkt niet. Het lijkt erop dat men niet wil dat je spullen terugstuurt. Dit is een wettelijke overtreding en zal ik melden bij diverse instanties te beginnen bij dit keurmerk.

Antwoord van Led in House

Dear Tim,

We see that you know the law, so you should know that you have 14 days to return a product.

Kind regards,

• Peter Peels
    Geverifieerde klant van Led in House

slechter dan slecht, wat een ellende, 27 stuks op voorraad en meteen in backorder, lampen zijn 2 weken zogenaamd onderweg geweest, wel aangemeld bij postnl maar niet bij het depot afgegeven, duidelijk een webwinkel op een zolderkamertje. communicatie is hopeloos.

Update, bij montage 1 driver defect, zaterdag gemeld, dinsdag in huis, dat is dan weer wel erg snel en goed.

• Nico van Schagen
    Geverifieerde klant van Led in House

prima spul op tijd geleverd

• jan beliën
    Geverifieerde klant van Led in House

de leddriver past niet in de daarvoor bestemde ruimte

• Arie Verschoor
    Geverifieerde klant van Led in House

Goede en snelle levering.
    Goed product.

• nadine de kenne
    Geverifieerde klant van Led in House

3 weken terug heb ik een bestelling geplaatst .nog altijd niet geleverd en wel direct betaald. Als ik ernaar vraag krijg ik bericht net verzonden

• Francis Thomas

Benodigde artikelen snel geleverd

• Verhaegen Jürgen
    Geverifieerde klant van Led in House

Super, beter kan niet. Geleverd wat gevraagd was en perfect thuis geleverd ook.

Bedankt daarvoor!!!

• Tony Nobo
    Geverifieerde klant van Led in House

Dimmer besteld voor LED strip en na 4 dagen ontvangen. Perfect. Heel erg tevreden want inclusief de luchtvrachtkosten uit Spanje is de dimmer goedkoper dan een NL webshop.

• Fred Bruijn
    Geverifieerde klant van Led in House

Van en via de webwinkel was de voorgangscommunicatie prima, doch haar transporteur was waardeloos en traag, 5 dagen moeten wachten op de bestelling.