Ledperfekt.nl

Ledperfekt.nl

LEDperfekt.nl is uw groothandel in hoogwaardige kwaliteit led lampen en led armaturen tegen de scherpste prijzen van Nederland!!
In onze webwinkel vindt u een breed assortiment in diverse soorten zakelijke led producten. Zo vindt u bij ons LED PL vervangers, LED Downlighters, LED Buizen en LED Paneelverlichting. Alle LED producten hebben een minimaal 95> of hogere Lumen/watt verhouding met een garantie van 3-5 jaar.
Voor de horeca en hotel branche zijn wij gespecialiseerd in LED lampen met de warmste lichtkleuren. Onze GU10 COB LED Spots , E27 Bol lampen, E14 Bol lampen, E14 Filament en E27 Filament zijn leverbaar in 2200K-2300K Flame lichtkleur tot een 2700K Warm wit lichtkleur. De Flame lichtkleuren zorgen voor een zeer warme maar sfeervolle verlichting in elke ruimte.
Uiteraard zijn deze sfeervolle LED lampen ook voor consumenten te bestellen.
De zekerheden van https://www.ledperfekt.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015