Velperweg 27
6824BC Arnhem
026 - 363 84 59

8,8

rudy Dwars beoordeelde op 2019-08-10

Na de bestelling een zeer snelle levering

Mh Van der Kraan beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering, mooi verpakt en een schappelijke prijs

Francoise Biemans beoordeelde op 2019-08-06

Snelle services

A Hendrix beoordeelde op 2019-08-05

Aan alle verwachtingen voldaan.

Miriam Bijen beoordeelde op 2019-08-04

Ruime keuze, overzichtelijke website en zeer snelle en correcte levering!!

John Kool beoordeelde op 2019-08-01

Jolanta de Goede beoordeelde op 2019-07-30

brp morits beoordeelde op 2019-07-28

Ellis Hogenkamp beoordeelde op 2019-07-28

Mijn bestelling d.d. 23 juli heb ik nog niet ontvangen. ik begrijp dat niet alle online winkels zo snel kunnen leveren als bol.com.

Ruthline Job beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering. Past en zit goed.

Elly van Aken beoordeelde op 2019-07-25

snel geleverd en goed verzorgd perfect

Casper Kuiper beoordeelde op 2019-07-25

Jan Broere beoordeelde op 2019-07-20

Yvonne Hiddink beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering, mooie brillen.

Viktor Brons beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering, bril van prima kwaliteit..

Fred Hebnink beoordeelde op 2019-07-18

Iets op de web site plaatsen maar het is er dan niet is not DONE

cpa lub beoordeelde op 2019-07-11

Ik ontving een pakje waarvan de inhoud en de rekening voor iemand anders was. Er staat geen telefoonnummer op de factuur wel een adres met antwoordnummer. Ik heb het daarna meteen op 4 juli retour gestuurd met het verzoek de juiste bestelling te sturen. Ik heb dat helaas nog niet ontvangen of er iets van gehoord.

Johanna Muffels beoordeelde op 2019-07-08

Inmiddels ontvangen. Maar deze beoordeling moet wel tegelijkertijd met levering bestelling ontvangen worden om goede beoordeling te geven.

Eline Groenevelt beoordeelde op 2019-07-05

super tevreden! perfect te woord gestaan telefonisch en een dag later de bril al binnen. top service.

Josje de Kock beoordeelde op 2019-07-01

Snelle fijne correcte levering!!