Lekkere Wasgeuren

Lekkere Wasgeuren

Wie wil er niet een heerlijke geur aan je was, die je dagen later nog ruikt. De was parfum is een aanvulling op je wasmiddel. Een klein scheutje in je wasverzachterbakje zorgt ervoor dat een explosie van heerlijke geur aan je was komt. Al je lievelingskleding, sportkleding, handdoeken en bedlinnen komen met een heerlijke geur uit de wasmachine. Je hele huis en linnenkast zullen dagen naar deze geur blijven ruiken.

Maar was parfum doet nog meer…het verzorgt de vezels van je wasgoed en de kleuren blijven langer mooi. Ook zijn onze was parfums beter voor je wasmachine dan wasverzachters en andere geurenmiddelen.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022