Leliestraat 26
1541CL Koog aan de Zaan
+31623419135

Petra Gerrits beoordeelde op 2019-09-17

De eigenaresse is vriendelijk en benadert je persoonlijk. De verzending gaat zoals afgesproken, eventuele retouren worden snel teruggestort en de artikelen zijn van een zeer goede kwaliteit en nog mooi ook!

H Berg beoordeelde op 2019-09-16

Zeer snelle levering!

Saskia beoordeelde op 2019-09-14

Ik had voor mezelf de regenjas Nuage geel besteld. Achteraf las ik dat de jas ruim viel. Na een mailtje kreeg ik supersnel antwoord dat de maat gewisseld kon worden.
Topservice!

Jarik Bijlsma beoordeelde op 2019-09-12

Persoonlijke notitie bij pakketje, netjes geleverd.

Terschellinggangers beoordeelde op 2019-09-12

Een hele snelle afhandeling van de bestelling. Een vriendelijk en duidelijk antwoord op mijn vraag.
En superleuk, op de afleverbon stond handgeschreven nog een mooi familieweekend toegewenst.

Marcia beoordeelde op 2019-09-10

Ik ben zeer tevreden. De bestelling was vlot in huis en goed verzorgd. Een jas voor mezelf en een gele regenjas voot mijn zoontje besteld. De jas staat mijn zoon erg schattig, hij krijgt er veel positieve opmerkingen over!

Joyce Janszen beoordeelde op 2019-09-07

Geweldig leuk jasje voor die kleine van mij. Binnen een dag in huis. En nu al heerlijk mee door de regen gelopen. Wil hem nu stiekem ook voor mezelf :-)

Wieneke Dijkstra beoordeelde op 2019-09-05

snel verzonden, persoonlijke benadering

Kay Voort beoordeelde op 2019-09-01

We hebben ervoor gekozen de bestelling op te halen en werd de desbetreffende dag gebeld over tijd en het adres en of er vragen waren.

Annemarie Jorna beoordeelde op 2019-08-25

Superservice, heel persoonlijk en doet er alles aan om de levering op tijd geleverd te krijgen (ik was te laat met bestellen voor vakantie). Netjes verpakt, leuke persoonlijke noot op de factuur. Aanrader!

N Buren beoordeelde op 2019-08-22

Bestelling was niet op voorraad. Toch heel snel geregeld. Ook prima op de hoogte gehouden.

Ariane Lamadrid beoordeelde op 2019-08-20

Gewoon perfect! Maten kloppen en goede prijs kwaliteit

Stephanie Blake beoordeelde op 2019-08-14

Ik heb een poncho voor mijn zoontje en een regenjas voor mezelf gekocht bij leukeregenjasjes. Wat een topservice! Ik vond het lastig om het verschil in modellen online te onderscheiden en had een model besteld die niet bij mij paste. Mail werd super snel en correct beantwoord en de creatieve oplossing om te ruilen bij de kraam op de Trotsmarkt werkte super. Zo kon ik nog even passen en zeker zijn van het model dat ik heb gekozen zonder extra verzendkosten te maken. Daarbij is de kwaliteit van de jasjes heel mooi! Mijn zoontje en ik kunnen nu shinen in een matchende regenoutfit :)

Leonie Smit beoordeelde op 2019-08-11

Werd goed op de hoogte gehouden en het was allemaal heel snel met nog een handgeschreven wens erbij.
Super!

Jeanne Booy Liewes beoordeelde op 2019-07-17

Vriendelijk en snel behandeld en geleverd. Super

Miriam beoordeelde op 2019-07-12

Very nice rain jacket, very fast delivery to germany, perfect service!

Edith Jong beoordeelde op 2019-06-24

Super snelle service en hele vriendelijke eigenaresse. Alles perfect geregeld!

Marion Heeren beoordeelde op 2019-06-21

Zojuist HET jasje binnen gekregen. Goed overleg gehad en zodoende de jas met katoenen binnenkant gekozen en nu al superblij ook al schijnt de zon. Bedankt voor het goede advies

Laila Sahtoute beoordeelde op 2019-06-19

super tevreden, al 2de keer dat ik bestel en alles verloopt altijd zeer vlot, vlugge vriendelijke antwoorden via email en steeds vriendelijk persoonlijk geschreven woordje bij het pakje :) heel mooi jasje en goede kwaliteit ! mercii

Marlijn Feddema beoordeelde op 2019-06-05

Hele fijne webwinkel met oog voor detail en uitstekende communicatie!