Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Klaas Kos beoordeelde op 2019-08-19

Fijn dat er reserve onderdelen voor een pompje zijn! Dat scheelt geld en is beter voor het milieu

R. VISSER beoordeelde op 2019-08-14

Snel geleverd!

Kees Naalden beoordeelde op 2019-08-12

Na contact de dag erop terug gebeld met advies. De geadviseerde inch maat weliswaar niet correct geadviseerd. Na bestelling het product keurig veilig verpakt ontvangen.

johan jansen beoordeelde op 2019-08-12

Alles netjes geregeld

Sander beoordeelde op 2019-08-11

Paar maanden geleden besteld afgelopen week pas in huis. Jammer!

Mark beoordeelde op 2019-08-05

Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot. De webshop geeft duidelijk aan wat je krijgt. De aangegeven verzendkosten op de site kloppen indien afgehaald wordt op een afhaalpunt, dat zou duidelijker vermeld kunnen worden.

Reactie van Lezynestore.nl:
Dank voor uw feedback! Wat fijn dat u onze leverservice kunt waarderen. De persoonlijke touch vinden wij zeer belangrijk. Wij zullen zeker kijken of de verzendkosten duidelijker aangegeven kunnen worden op de site.

Yves Van Hecke beoordeelde op 2019-08-05

Goede snelle en efficiënte opvolging.

Reactie van Lezynestore.nl:
Dank voor uw beoordeling! We waarderen het zeer.

Luc vandel beoordeelde op 2019-07-28

Correcte levering 5 dagen na bestelling op zondag. Ivm geleverd toestel vraag gesteld aan Lezyne nl . Verwacht maandag antwoord.

Henri beoordeelde op 2019-07-28

Goede klanten service

Stijn Colpaert beoordeelde op 2019-07-27

Toch 10 dagen moeten wachten voor het in mijn bezit was. Geen goede ervaren met DPD. Het pakje mocht ook aan de gebuur geleverd worden. Dat is dan in een locale plaats geleverd. Waar die mevrouw altijd moeilijk doet bij afhalen van pakje. Zeker niet meer bij de dorptuin in zulte leveren. Dank u voor het begrip.

Reactie van Lezynestore.nl:
Hartelijk bedankt voor uw reactie. Dat is inderdaad vervelend. Misschien is een afhaalpunt een goed alternatief. Dan kunt u zelf kiezen waar u het product kunt afhalen.

Albertz beoordeelde op 2019-07-23

Het product besteld en betaald maar kreeg daarna een mail waarin stond dat het product niet meer in voorraad lag maar pas een maand later geleverd kon worden, dit werden 2 weken. Dus naar mijn tevredenheid mijn product ontvangen.

Joost van Bezooijen beoordeelde op 2019-07-22

Supersnelle levering, mooie prijzen en snelle reactie op vragen.

RvdW beoordeelde op 2019-07-21

Supersnelle levering, binnen een werkdag.

Harrie Willemd beoordeelde op 2019-07-21

Na telefonisch gesprek het probleem opgelost en daarna nieuw onderdeel besteld

Saartje beoordeelde op 2019-07-20

Advies gevraagd over lekkende vloerpomp, al wat ouder type. Foto's opgestuurd, prima meegedacht, uiteindelijk bleek alleen vervanging een klein onderdeel nodig. De pomp doet het weer!

Han beoordeelde op 2019-07-15

Super materiaal en super levering, TOP

Jos beoordeelde op 2019-07-12

Snelle correcte levering.

Harmen beoordeelde op 2019-07-05

Kon met de iPad niks bestellen maar ik wilde de artikelen wel graag hebben gelukkig werkte plan b bestellen met de smartfone wel groet een blije fietser

Guust beoordeelde op 2019-07-02

Alles soepel. Jammer dat afhaal winkel maandag dicht was maar das meet DHL dan Lezyne

miguel louro beoordeelde op 2019-06-27

great