Lezynestore.nl

duurzaam en doordacht!
8,5

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Fijn dat we een zaak is waar ik de kleine onderdeeltjes van mijn lezyne lampen kan bestellen. Snel geleverd en top communicatie.

• peter van den Bosch
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

• Hoe beoordeel je Lezynestore.nl?

• Maciej
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Excellent service, quick delivery, choosing pickup point works like a charm

• R.J. de Jongh

Ruime keus Lezyne producten. Goede prijs

Antwoord van Lezynestore.nl

Dank voor de beoordeling! Ik ben blij dat u tevreden bent over onze prijs en assortiment. Hopelijk weer tot snel!

• Bart
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Er wordt verzend kosten gerekend en via de post verstuurt

• Mylène Baert
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Het duurt veel te lang voor het product geleverd wordt. Besteld op 26/12 en vandaag is het nog onderweg naar het depot van DPD???

• Lieke
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

In het kort: - de informatie op de website over levertijd klopt niet - vertraging van levering wordt niet gemeld Toen ik het product bestelde (4 dec) stond er op de website: voor 17.00 besteld, vandaag nog verzonden. Toen ik op 6 dec nog geen verzendbevestiging had, ben ik maar gaan bellen wat de status 'in behandeling' betekende. Dit betekende dat het product nog bij de producent besteld moest worden. Naar verwachting zou het product op 14 december binnenkomen bij hen. Toen ik belde, stond er op de website: levertijd 2 dagen. De levertijd op de website klopte niet toen ik het product bestelde, maar ook niet toen ik belde. Dit heb ik over de telefoon aangegeven. Ik kreeg een slappe excuses, het klonk niet alsof ze iets met mijn feedback gingen doen. Ik ben op 21 december weer gaan bellen, omdat ik nog steeds niets gehoord had. Pas toen is het product verstuurd. Ik vind het zeer slordig dat de levertijd op de website niet klopt en dat je als consument niet op de hoogte wordt gesteld dat het product vertraagd is. Het product zelf was overigens prima. Hier bestel ik niets meer.

• Peter

Goede service.

• Alfred
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Er wordt snel gereageerd op vragen

• Andreas Smout
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Alles. Zeer trage service...