Licentie4U
De webshop voor al uw software licenties.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-03-2021 ingetrokken

7,7

• Marc
    Review voor Licentie4U

Licentie4u, licence4you, softwarelicense4u, etc.
    Allemaal dezelfde oplichters die 1 code meerdere malen doorverkopen!

• Martien
    Review voor Licentie4U

Bijzonder tevreden over de snelle levering en de goede voorlichting en service

• Ruud van Eijken
    Review voor Licentie4U

Jammer dat je de licentie wat moeizaam via de telefoon moet activeren. Maar het werkt en is voor een uitstekende prijs

• Ron
    Review voor Licentie4U

Instant levering, licentiecode werkt gewoon!

• Nick
    Review voor Licentie4U

You did not respond to several emails or queries

• John
    Review voor Licentie4U

Licentie van Windows 7 bleek niet geldig te zijn! Op reclamatie via email werd niet gereageerd door Licentie4U dus wees gewaarschuwd!

• kees ter Haar (ch.ter.haar@hetnet.nl)
    Review voor Licentie4U

In goede orde ontvangen, alleen de verzochte respons betreft de installatie van het programma
    blijft achterwege, ondanks herhaaldelijk verzoek.
    Het installeren blijft dan ook een illusie en jammer.

• Jan Jacobs

Zeer betrouwbaar

• Pascal
    Review voor Licentie4U

Op de whatsapp werd alleen maar gereageerd met "waarmee kan ik U helpen?" vervolgens kwam er geen antwoord op mijn vraag waarom ik geen licentiecode per e-mail had ontvangen. Het antwoord op mijn vraag per e-mail kreeg ik pas na enkele dagen.

• Jonathan
    Review voor Licentie4U

Zeer onbetrouwbare website. Ik heb een licentiesleutel gekocht voor bitdefender. Na enkele dagen werd deze echter geblokeerd door bitdefender. Ik heb dan de bitdefender support gecontacteerd en zei vertelden me dan de code die ik ontvangen heb niet voor verkoop was. Met andere woorden er is mij een illegale licentie verkocht door licentie4u.

• joris
    Review voor Licentie4U

Windows 10 home besteld, werkte niet, gemaild met winkel, geen reactie binnen 14 dagen. (helemaal geen reactie)
    kon niet activeren omdat er een melding kwam dat de code al op een andere computer in gebruik is

• Ali Nazari, Bestelling #100006307 (geplaatst op 13 maart 2016 22:08:18 CET)
    Review voor Licentie4U

Uwe software werkt niet. Graag z.s.m. geld terug storten!

• Frank
    Review voor Licentie4U

Super hulp van helpdesk ontvangen bij het installeren van de gekochte software.

• Piet
    Review voor Licentie4U

Geen service en onduidelijk.

• Eric M
    Review voor Licentie4U

Office 2016 besteld, tegen een zeer gunstige prijs, en direct gegevens beschikbaar voor downloaden pakket zonder problemen!

• Wietse
    Review voor Licentie4U

Kreeg direct de licentie in de mail en de download werkte prima

• Henk C. (Groningen)
    Review voor Licentie4U

We hebben een tweede licentie aangeschaft. Voor dit geld willen we niet met een illegale versie van Windows werken. Van betaling tot levering gaat alles vlot. Alles werkt naar behoren en de service is goed. Echt een aanrader.

• Kiekel
    Review voor Licentie4U

Wat moet ik nog meer zeggen dan UITSTEKEND

• B.A. Wierda
    Review voor Licentie4U

Prima, de licentiecode werd me direct toegemaild en was ook nog op de website te vinden.

• Roegbainder
    Review voor Licentie4U

Licentie besteld. Meteen geleverd per email en werkend bij de installatie van Win 8.1 PRO. Dus een aanrader, ook vanwege de scherpe prijs.