Liefde voor Wol

Liefde voor Wol

Wil jij met kwaliteitswol breien, dan zit je bij Liefde voor wol goed. Kwaliteitswol wat oeko gecertificeerd zijn, dat wil zeggen, dier en milieu vriendelijk, geen schadelijke stoffen, zeer geschikt voor kinder kleding. Zij verkoop haar artikelen via haar webshop maar het is ook mogelijk om de wolwinkel te bezoeken, dat elke vrijdagmiddag 13:00-16:00 uur en zaterdag van 10:00-16:00 open is. Ook geeft ze in haar atelier regelmatig workshops voor het Noors / fair isle breien, de afwerking breiwerk, Ziggurats breien. En mocht er vragen zijn of advies willen dan staat ze klaar om al deze vragen willen beantwoorden.
De zekerheden van https://www.liefdevoorwol.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

We laten ons heel makkelijk afleiden door de dingen die er om ons heen gebeurt .En dat kan frustrerend zijn. Wat willen wij nu eigenlijk. Met Liefde voor wol wil ik jullie graag stimuleren om heel dicht bij jullie zelf te blijven, door te omringen in datgene wat we graag willen doen. Dat zou het breien met mooie garens in prachtige kleuren kunnen zijn, waarvan je de zekerheid hebt, dat het breiwerk mooi en prachtig eruit zal zien. Zo stimuleer je om het beste uit je zelf te halen .Maar dat lukt niet altijd, en daarom wil ik jullie graag helpen om het juiste product met juiste kleur keuze te kiezen en het bijsturen voor het betere breiwerk, zo

Bekijk Manifest